rollend op rhodos

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
rem
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 2
Lid geworden op: za jul 08, 2006 1:08 pm

rollend op rhodos

Bericht door rem » za jul 08, 2006 1:13 pm

Wie kan mij meer vertellen over de mogelijkheid met een rolstoel te rollen op Rhodos? Wie heeft ervaring over toegankelijkheid van horeca, uitgaansplekken, bezienswaardigheden en 'gewoon' op straat, en over vervoer? Wie kan mij tips geven?

Mijn vriendin en ik gaan in de tweede helft van augustus naar Trianda voor 12 dagen. Het hotel (Sunbeach II) zou goed toegankelijk moeten zijn. Het gaat mij dan ook meer om Trianda zelf, strand/boulevard, Rhodos-stad (nieuw en oud), Lindos, het vervoer tussen die plaatsen, etc.

Graag een reactie!

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: rollend op rhodos

Bericht door Rhodosfan » za jul 08, 2006 1:23 pm

rem schreef:Wie kan mij meer vertellen over de mogelijkheid met een rolstoel te rollen op Rhodos? Wie heeft ervaring over toegankelijkheid van horeca, uitgaansplekken, bezienswaardigheden en 'gewoon' op straat, en over vervoer? Wie kan mij tips geven?

Mijn vriendin en ik gaan in de tweede helft van augustus naar Trianda voor 12 dagen. Het hotel (Sunbeach II) zou goed toegankelijk moeten zijn. Het gaat mij dan ook meer om Trianda zelf, strand/boulevard, Rhodos-stad (nieuw en oud), Lindos, het vervoer tussen die plaatsen, etc.

Graag een reactie!


Hallo Rem,

Nogmaals welkom in ons zonnige Rhodosforum :P Gerrie, een van onze users, stelde deze vraag ook al eens en heeft intussen al ervaringen gemaakt op Rhodos. :idea: :idea:

zie: http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=g ... d&t=434942

groetjes en veel lees- en kijkplezier in ons forum :P :P

gr, Frans
Afbeelding

rem
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 2
Lid geworden op: za jul 08, 2006 1:08 pm

Bericht door rem » za jul 08, 2006 1:28 pm

Hallo Frans,

Ik was inderdaad wat snel met mijn vragen. Ik had het topic al gevonden en ben het aan het lezen.

Dank.

Groet, Remco

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » za jul 08, 2006 3:08 pm

Hoi Remco,

Sun Beach is goed toegankelijk voor rolstoelers. Waar ze trappetjes hebben (enkele treden) hebben ze ook platen liggen waar je met een rolstoel of een wandelwagentje overheen kunt lopen. Verder zijn er overal liften. Rhodos is goed te doen met een rolstoel, maar je moet wel opletten, want de straten liggen er niet overal zo bij als bij ons.
Heel veel plezier en geniet in Sun Beach, want het is er geweldig. Wij zijn er al 13 keer geweest.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Plaats reactie