Bekijk rhodos vanuit de satelliet!

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bekijk rhodos vanuit de satelliet!

Bericht door rhodosliefhebber » vr aug 11, 2006 7:37 pm

Hallo allemaal,

Toen ik vandaag eens in Google Earth zat te kijken, viel het me op dat grote delen van Rhodos (eigenlijk alles behalve de regio Lindos) inmiddels tot op straatniveau zichtbaar zijn.

Leuk om te kijken hoe Rhodos er nou precies vanuit de ruimte uitziet; en je kunt altijd even controleren of het zwembadwater van je favoriete accomodatie en nog fris uitziet.

Google Earth is te downloaden op earth.google.com of online te bekijken op maps.google.com. Klik daarvoor op het knopje 'satellite', en sleep de kaart richting Rhodos.

Groetjes,
Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Rhodosgrietje
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 169
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 11:14 am

Bericht door Rhodosgrietje » ma aug 14, 2006 11:08 am

Kalimera Annelies,

wij hebben zelf google earth al enige tijd geleden gedownload. Dus toen ik thuis kwam van vakantie heb ik gelijk gekeken. Kon inderdaad een hoop dingen zien, zoals mandrakihaven enzo. Maar omdat zephyros niet zo bekend is, is onze omgeving niet zo heel scherp te zien. Ik zie er wel wat contouren van gebouwen maar kan helaas niet heel ver inzoomen :cry:
Enne ik zie het liever in real life :wink:
Ik mis Rhodos, mijn eiland, mijn tweede thuis

Gebruikersavatar
PeeJie
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 113
Lid geworden op: vr jan 27, 2006 6:35 pm

Bericht door PeeJie » ma aug 14, 2006 5:12 pm

Wel vet 8) Ik had er eerst ook gekeken en toen zag j inderdaad een heel stuk minder dan nu .. nog 6 daagjes en dan kan ik het in real life zien idd :P .. Maar zo is het al wel leuk om de omgeving te kennen :P
Voor de 2de keer naar Rhodos van 9 augustus t/m 23 augustus! Heerlijk!

Gebruikersavatar
Rhodosgrietje
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 169
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 11:14 am

Bericht door Rhodosgrietje » di aug 15, 2006 3:49 pm

Hee PeeJee,

gaaf hoor dat jij het over 6 dagen weer in real life gaat zien!!! Ben best wel een beetje jaloers :oops: Dan kijken wij thuisblijvende fans nog wel even via de sateliet :cry:

Maar alvast een hele fijne vakantie toegewenst! Geniet van de zon, de cultuur en het lekkere eten... En kom vooral gezond terug!

Yasou Grietje
Ik mis Rhodos, mijn eiland, mijn tweede thuis

Gebruikersavatar
PeeJie
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 113
Lid geworden op: vr jan 27, 2006 6:35 pm

Bericht door PeeJie » di sep 05, 2006 1:22 am

Hey!

Erg leuk om Rhodos nu via de satteliet te bekijken en gewoon te zien waar je bent geweest!

Alleen de satteliet foto's zijn wel wat ouder volgens mij ik mis nog wat barretjes in ixia en nog een attractie in het waterpark, maar wel echt cool om het zo terug te zien!
Voor de 2de keer naar Rhodos van 9 augustus t/m 23 augustus! Heerlijk!

Gebruikersavatar
Rhodosgrietje
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 169
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 11:14 am

Bericht door Rhodosgrietje » di sep 05, 2006 1:58 pm

Fotos zijn van 2005! Ik miste ook een aantal dingen uit onze buurt.... Dus volgend jaar zien wij de dingen op sateliet die wij vorig jaar in real life zagen!
Ik mis Rhodos, mijn eiland, mijn tweede thuis

Plaats reactie