rhodosstad 30jaar later

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
peeeter
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 5
Lid geworden op: vr aug 25, 2006 8:53 pm

rhodosstad 30jaar later

Bericht door peeeter » di sep 26, 2006 9:47 am

normaal gaan wij nooit terug naar dezelfde plaats , want er is zoveel moois te zien in de wereld , maar omdat het voor ons 30 jaar geleden was, hadden we wat te vieren, en leek rhodos ons een leuke bestemming
nou ik heb na 30 jaar weer volop genoten van de oude stad ,het deed me goed dat weer eens te zien, we hebben dan ook volop foto,s gemaakt
en ons prima vermaakt, wat ons wel erg opviel en misschien omdat we nu ouder zijn :D de ernorme drukte en het lawaai met name van de motoren en de auto,s met open raam ( o wat mooi en hard die muziek )
ook de prijzen en met name in de oude stad waren erg hoog we betaalde voor een pilsje en een sapje 8 euro , doe er maar 10 :D
we verbleven in hotel esperia netjes verzorgd hoor ,maar slapen moesten we met het raam dicht ivm met de herrie , ook de badkamer mag wel wat groter zijn 1.20 bij 1.20 ik weet dat ik nu een gevoelig onderwerp aansnij :D met al de rhodos fans hier maar een beetje minder druk zou rhodos nog aantrekkelijker maken
en grieken let op de kleintjes :D
we hebben genoten hoor!!!! en wie weet gaan we over 30 jaar weer eens terug :D :D :D peeeter

Rien
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 110
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 12:49 pm

Bericht door Rien » di sep 26, 2006 10:48 am

Hoi Peeeter,

Als ik dat zo lees dan wordt je niet echt dronken daar.
Hadden ze dat pilsje en dat sapje in een gouden glas geschonken of is dat heel normaal daar.

Zo gaat je dorst heel erg gauw over denk ik zo.

Wij gaan a.s donderdag dus ik laat me wel verassen en anders is er altijd nog de suppermarkt of i.d :lol:

Nou ben ik toch al geen grote bierdrinker dus dat scheelt weer een hoop.

Maar het gat erom of je hebt genoten want daar gaat het om.

Groetjes, Rien 8)
"luctor et emergo"

Gebruikersavatar
harm
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 393
Lid geworden op: za mei 07, 2005 1:32 pm

Bericht door harm » di sep 26, 2006 6:59 pm

hoi Peeeter,

nou hier mag je alles plaatsen hoor :D

maar in Amsterdam betaal je in sommige zaken ook € 15,-- voor een biertje

blij dat ik Rustico ontdekt heb daar is het nog steeds € 1,99 voor een halve liter

en die drukte, tja Rhodos is een heden daagse stad he maar eind oktober is het best te doen hoor en anders heb je nog veel meer plaatsjes waar het heerlijk rustig is en je helemaal bij kunt komen

nou misschien tot over 30 jaar dan maar he :wink:

gr. Harm
Afbeelding

Plaats reactie