reisgidsen waneer?

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
dirk
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 138
Lid geworden op: ma jan 09, 2006 9:17 pm

reisgidsen waneer?

Bericht door dirk » wo nov 29, 2006 9:27 pm

hoi,
wanneer komen de nederlandse reisgidsen uit, of zijn ze al uit?
nederland is meestal vroeger dan belgie en vermits ik volgende week toch bij jullie moet zijn vraag ik het .
(ook omdat ik ongelooflijk ongeduldig ben :wink: )
Bezoek onze site : http://www.dirkenels.tk

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: reisgidsen waneer?

Bericht door Rhodosfan » wo nov 29, 2006 9:45 pm

dirk schreef:hoi,
wanneer komen de nederlandse reisgidsen uit, of zijn ze al uit?
nederland is meestal vroeger dan belgie en vermits ik volgende week toch bij jullie moet zijn vraag ik het .
(ook omdat ik ongelooflijk ongeduldig ben :wink: )


Hallo, ongeduldige Dirk :wink: :wink:

Helaas, ze zijn er nog niet. :cry: Uitgaande van vorig jaar kwamen de eerste gidsen uit op 15 december en op 21 december waren ze er allemaal.

Dus.............nog even wachten :P :lol: :wink:

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » do nov 30, 2006 7:15 am

Hoi Dirk,

Ik denk inderdaad dat je volgende week te vroeg bent. Misschien is er dan al wel wat te zien op internet, maar nog niet bij de reisbureaus. Is vliegen vanuit België niet veel goedkoper dan uit Nederland?

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
dirk
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 138
Lid geworden op: ma jan 09, 2006 9:17 pm

Bericht door dirk » do nov 30, 2006 9:49 pm

rhodosliefhebber schreef:Hoi Dirk,

Ik denk inderdaad dat je volgende week te vroeg bent. Misschien is er dan al wel wat te zien op internet, maar nog niet bij de reisbureaus. Is vliegen vanuit België niet veel goedkoper dan uit Nederland?

Groetjes,

Annelies



Als ik met neckerman vlieg hoef ik maar een zeer kleine toeslag te betalen om vanuit brussel te vertrekke, vorig jaar was onze vakantie in app contintal 50€ per persoon goedkoper dan via belgish bureau. Andere nederlandse organisaties vragen wel een grotere toeslag om vanuit brussel te vliegen waardoor het wel direct duurder was. Daarom denk ik er mischien aan om vanuit nederland te vertrekke, vooral amsterdam lijkt mij intresant omdat ze daar op eilandjes vliegen die vanuit belgie niet aangedaan worden. Maar zoals gezegd eerst de boeken zien , vergelijken en goed nadenken :)
De tweede reden dat ik via nederland boek is omdat de nederlandse reisorganisties veel meer appartementen in de aanbieding hebben, hier in belgie is het allemaal all-in wat de klok slaat, en zoals jullie weten all-in = :twisted:
Bezoek onze site : http://www.dirkenels.tk

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » za dec 02, 2006 7:38 pm

Hallo allemaal,

Vond vandaag de eerste (nederlandse) touroperator op internet die het griekenlandprogramma 2007 al laat zien. Let wel: alle prijzen worden nu totaal ( dus incl. alle toeslagen e.d.) getoond. :idea:

en wel: http://www.sunweb.nl/

ben benieuwd wie de volgende is :P

gr, Frans
Afbeelding

oostvlaaminske
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 12
Lid geworden op: di dec 05, 2006 7:38 pm

Bericht door oostvlaaminske » do dec 07, 2006 8:17 pm

Goedenavond,

In België komen de belangrijkste reisgidsen halverwege deze maand uit maar toch zijn er reeds bestsellers op de markt
Je kan misschien ook proberen om te reserveren onder voorbehoud.

groetjes
:) :P
god schept de dag en ons moeder de soep !!

Plaats reactie