Wordt reizen duurder???

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie

Reis boeken naar Rhodes wordt wel duurder.

Mee eens.
3
30%
Er niet op gelet.
2
20%
Maak mij niet uit als ik maar naar Rhodes kan.
2
20%
Ik vind het wel mee vallen.
3
30%
 
Totaal aantal stemmen: 10

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Wordt reizen duurder???

Bericht door Ella » za apr 28, 2007 8:51 am

de slagerij leek vandaag wel de klagenrij!
Veel mensen klagen steen en been ,om de prijzen van reizen.
Egypte schijnt de kroon te spannen,en dit komt hoog waarschijnlijk door de russen die profiteren van de allinclusive hotels!

Maar geld dit ook voor Griekenland,en met name ook voor onze Rhodes :?:

Natuurlijk moet iedereen met de prijs mee gaan,maar toch lijk het me , dat de mensen hierdoor wel thuis blijven.

Ja ik denk maar zo ,als dit alles er voor zorgt dat er bijvoorbeeld een kwart minder toeristen op Rhodes komen,dan lijd straks wel de bevolking er onder! en daar hebben de reis bureaus NIET aan gedacht :cry: :cry:

Maar goed hebben jullie het ook gemerkt OF zeuren de vinkeveners gewoon (want dat kan ook ) :wink: :wink:

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » za apr 28, 2007 10:48 am

Misschien dat Vinkeveners ook zeuren, maar wij hebben voor deze meivakantie naar Rhodos aanmerkelijk meer moeten betalen dan vorig jaar de meivakantie. Ik vrees alleen dat die extra centen niet op Rhodos aankomen, maar in de zak van de touroperator of luchtvaartmaatschappij verdwijnen. Je hebt alleen weinig keuze, want als je niet betaalt, dan blijf je dus gewoon thuis. Gelukkig gaan we morgen weer en dan begint het grote genieten weer.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Rob
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 17
Lid geworden op: za dec 23, 2006 12:59 am

Bericht door Rob » za apr 28, 2007 11:21 am

Ik heb wel het gevoel dat het duurder is geworden.

Maar zolang de prijzen op Rhodos hetzelfde blijven, hoor je mij niet klagen. :lol:

@ Annelies , lekker hoor morgen weer naar Rhodos, veel plezier.

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » za apr 28, 2007 1:43 pm

Hallo Rob,

Bedankt voor je vakantiewensen. Het gaat met ons helemaal goedkomen daar. Waar ga jij eigenlijk naar toe op Rhodos? Ik las dat je verwachtte met Transavia om 5.05 uur te vertrekken. Wij reizen morgen ook met Transavia, alleen wel pas om 16.50uur. Dus over de Tranavia vertrektijden is zo ver tevoren niets te zeggen. Het hagnt ook af van de Touroperator. Ik hoop voor jou dat je om 5.05 uur vertrekt. De aankomst op Rhodos over zee vind ik altijd zo prachtig. Die mooie kleuren en die zon. Geweldig. Wij zullen zowel op de heen- als terugreis niets zien, want dan is het donker.

Groetjes en geniet van het mooie weer hier,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Rob
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 17
Lid geworden op: za dec 23, 2006 12:59 am

Bericht door Rob » za apr 28, 2007 2:00 pm

Hoi Annelies.

Ik ga naar hotel Plaza in Rhodosstad, eind Juli
En tegen die tijd gaan de charters weer s'morgens vroeg, dus daarom verwacht / hoop ik om die tijd te vertrekken

moniek1985

Bericht door moniek1985 » za apr 28, 2007 10:21 pm

Nu vliegen ze ook al aardig vroeg hoor.
Ik vlieg aanstaande donderdag om 05.55 uur van Amsterdam naar Rhodos met Transavia. Dus dat gaat helemaal goed komen.

Plaats reactie