TIP TIP !! JA ALLEMAAL TIPS!!!!!!!!!!

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

TIP TIP !! JA ALLEMAAL TIPS!!!!!!!!!!

Bericht door Ella » wo jun 06, 2007 11:31 am

Gisteren op de pb van Rhodes werd er gesproken over de pin pas!
Daar kwam ik achter dat wij ooit eens mee hadden gemaakt ,dat er iemand een pas bij de magneet sleutel had gehouden,en!!!oeps :oops: :oops: de pas was leeg getrokken! ze konden niet meer pinnen en dat al na de tweede dag van vakantie enorm balen dus!
Dus ook hier wil ik dit noemen stop NOOIT je Magneet sleutel (dit is een hanger aan de sleutel die er voor zorgt dat de stroom wordt afgesloten als je weg gaat) in dezelfde broekzak waar je portomonee inzit!


Wie heeft er nog meer handige weetjes?????? zet het hier neer misschien voorkomt dat een hoop ergenis stress en huilbuien!

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » wo jun 06, 2007 11:43 am

Baal jij er ook zo van ??? als je je koffer open doet en juist dat ene leuke rokje/broekje/blousje wat je aan wilt trekken omdat je lekker gaat stappen is helemaal gekreukeld :? dan baal je wel , nou stop dit even in wat water en hangt het klets nat op( dus niet wringen) je kan het niet meteen aan dat begrijp ik wel maar de volgende dag weer wel,en het is bijna helemaal glad! en dan heb je het niet voor niets mee genomen!

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » vr jun 08, 2007 10:58 am

Ella schreef:Baal jij er ook zo van ??? als je je koffer open doet en juist dat ene leuke rokje/broekje/blousje wat je aan wilt trekken omdat je lekker gaat stappen is helemaal gekreukeld :?


hihi daarom neem ik altijd zon klein strijkijzertje mee... weegt niks en is altijd handig :D
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » vr jun 08, 2007 2:38 pm

hihi daarom neem ik altijd zon klein strijkijzertje mee... weegt niks en is altijd handig :D[/quote]


Ja dat kan natuurlijk ook!
Een hele andere tip!

Wil je een orgineel souvanir??
En je heb niet zoveel om mee terug te nemen??
neem dan kiezeltjes mee van jou Favoriete strand,het hoeft er niet veel te zijn. maar natuurlijk wel kleurijk die jij mooi vind!
Stop dit thuis in een windlicht,die je in de winter vaak gaat gebruiken,zo heb je iets leuks want Rhodes is dan wel heel dicht bij! en je komt de winter maanden weer helemaal door!
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Rhodosgrietje
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 169
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 11:14 am

Bericht door Rhodosgrietje » do jun 14, 2007 12:08 pm

Nog een handige tip:
Vaak wil je terug komen op een koele hotelkamer. Maar helaas lukt dat niet omdat de airco uit gaat zodra je de kamer uitgaat. Hier hebben wij wat opgevonden. Stop je Albert Heinkaart(of iets dergelijks) in de gleuf(voor de electriciteit) als je weggaat en je hebt de hele dag stroom.
Let op: dit kan alleen als je een dunne sleutelkaart hebt of een dunne kaart aan je sleutel hebt hangen om in de gleuf te stoppen.
Ik mis Rhodos, mijn eiland, mijn tweede thuis

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » do jun 14, 2007 12:37 pm

Hoi Rhodosgrietje,

Ik denk niet dat je accommodatie daar blij mee is. Ze willen juist energie besparen, door de kamers niet te koelen als dat niet nodig is (dus als er niemand aanwezig is). Ik persoonlijk vind het ook een beetje onzin om je kamer de hele dag te koelen als je er niet bent.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » do jun 14, 2007 12:40 pm

Goede tip!!! was dat!
Ik heb er ook weer één!
Vaak moet ik even wennen dat je de wc papier niet mag weg spoelen door de wc! vooral de eerste dag gaat het vaak mis! routine denk!
Daarom hang ik altijd op oog hoogte !een briefje! met daarop gun je mij een hoop plezier!!! voer mij dan geen wc papier! :lol:

Ik laat het altijd hangen misschien dat de volgende vakantie ganger er wat aan heb!

Jammer genoeg gaat deze tip niet op in Restaurants ect ect! :wink:

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Rhodosgrietje
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 169
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 11:14 am

Bericht door Rhodosgrietje » do jun 14, 2007 12:42 pm

In Rhodos heb ik dat ook nog nooit gedaan hoor. En ik snap heel goed dat ze willen bezuinigen op energie. Maar ik heb in Mallorca vakanties meegemaakt waarbij de temperatuur opliep tot boven de 40 graden en dan is het toch wel bijzonder prettig om een beetje verkoeling te hebben op je hotelkamer. Want overal waar je zat was het heet (zelfs in de schaduw)
Ik mis Rhodos, mijn eiland, mijn tweede thuis

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » do jun 14, 2007 12:50 pm

Als je echt je kamer koel wil hebben Ramen dicht Gordijnen dicht! en als je terug komt Gelijk achter en voor deuren open zetten,Komen ook geen muggen want het tocht dan! :idea: heb je een airco ga dan even op je balkon zitten en wacht dan tot het lekker koel is!

ook een oplossing en geen energie gebruik!

Groet ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » do jun 14, 2007 12:54 pm

Ik denk trouwens dat de schoonmakers er ook snel een einde aan zullen maken. Zij sluiten na het schoonmaken ook altijd alle gordijnen. Doe zoals Ella zegt en ga tijdelijk op het balcon zitten.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » do jun 14, 2007 12:56 pm

rhodosliefhebber schreef:Hoi Rhodosgrietje,

Ik denk niet dat je accommodatie daar blij mee is. Ze willen juist energie besparen, door de kamers niet te koelen als dat niet nodig is (dus als er niemand aanwezig is). Ik persoonlijk vind het ook een beetje onzin om je kamer de hele dag te koelen als je er niet bent.

Groetjes,

Annelies


Energie is net zo kostbaar als gebruik van water heb je een bad?? ga dan even in bad dit scheelt veel water,of spoel je gewoon af en zorg ervoor dat je niet langer dan vijf minuten onder de douche staat ,net zo aardig voor de andere vakantie gangers!

Train thuis al wat door een koudere douche te nemen dankun je het daar ook doen ,en ja ook weer besparing van Energie!

Groet ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Henri
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 129
Lid geworden op: vr apr 27, 2007 12:45 pm

Bericht door Henri » za apr 26, 2008 12:09 pm

rhodosliefhebber schreef:Hoi Rhodosgrietje,

Ik denk niet dat je accommodatie daar blij mee is. Ze willen juist energie besparen, door de kamers niet te koelen als dat niet nodig is (dus als er niemand aanwezig is). Ik persoonlijk vind het ook een beetje onzin om je kamer de hele dag te koelen als je er niet bent.

Groetjes,

Annelies


Ben ik het op zich wel mee eens. Maar als je de hele dag de airco uit hebt gehad is het vaak al behoorlijk warm geworden. Als je dan toch koel wilt slapen maar je gaat nog ergens wat eten, vind ik dat het moet kunnen dat je 's avonds, ondanks dat je afwezig bent, nog de airco aan laat staan om de kamer te koelen voor de nacht. Slapen met airco is niet echt gezond en vaak ook niet praktisch (ze maken vaak nog wel wat lawaai).

Edit: Oeps, gebumpt (wat dat was wist ik niet... :P).


Laatst omhoog gehaald door Henri op za apr 26, 2008 12:09 pm.

Plaats reactie