amaaai

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
sloeber
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 15
Lid geworden op: di mei 15, 2007 8:51 pm

amaaai

Bericht door sloeber » di jun 26, 2007 7:53 pm

heb je het gezien op het nieuws in rhodos , goed dat ik al thuis ben 45graden is toch teveel vant goeie, pufff puffff hehe

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » di jun 26, 2007 8:40 pm

ja ik hoorde van iemand die vanmorgen aan was gekomen,
het was vanochtend om 8 uur 30 graden...

puf puf puf
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Latina1987
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 7
Lid geworden op: ma jun 25, 2007 5:24 pm

Bericht door Latina1987 » di jun 26, 2007 9:36 pm

Ja inderdaad. Is het al bekend wanneer het weer een beetje aangenamer wordt? want met zo'n temperatuurtje zie je niet veel van Rhodos..

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » wo jun 27, 2007 10:03 am

Weet je deze tempraturen zijn inderdaad niet normaal ,MAAR er is een heerlijke zee om even te dobberen ze verkopen overal water! en ijsjes en dat niet alleen de mensen vinden het niet gek als je een zonnepet draagt dus ach er is er wel aan te doen! :wink: ik denk wel dat de strandjes overvol zullen zijn nu! :wink:

Groet ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » wo jun 27, 2007 10:12 am

Hoi Ella,

Of de strandjes overvol zullen zijn, weet ik niet. Volgens mij staat er ook geen wind en zeker aan de oostkant is er nauwelijks te lopen op het strand met die hitte. Je voeten doen meteen zeer van de hitte. In Rhodos-stad zal het ook wel niet zo druk zijn. Ik denk dat de mensen veelal in de buurt van hun airco te vinden zijn. Dat is wel erg jammer, want dan zien ze niks, maar met dit weer zou ik ook geen zin hebben om ergens rond te kijken.

Groetjes vanuit een zeer winderig Hoofddorp,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » wo jun 27, 2007 11:00 am

Hier in Wilnis schijnt volop de zon 8) voor het eerst heb ik met Evert-Jan gefietst EINDELIJK het kan!!! en ik moet zeggen ik had het echt warm (of het nu kwam omdat ik het spannend vond weet ik niet) nee het is heerlijk hier en de was wappert ook lekker! Hoofddorp dat ligt niet ver bij ons vandaan trouwens :?:

Je heb gelijk wat het strand betreft ,je zou je voeten verbranden (water schoenen dus verplicht) weet je ik heb het één dag mee gemaakt toen het zo warm was! toen zijn we gewoon naar de 7 bronnen gegaan en even heerlijk in de tunnel geweest! onder de bomen vond ik het altijd heerlijk! ik moet zeggen dat ik persoonlijk heel erg goed tegen de hitte kan! maar ja dat is natuurlijk wel persoonlijk! je kan er weinig aan doen ,en regen is ook niet alles! :wink: kom trouwens nu niet op Lindos daar zal het helemaal warm zijn! :shock: Annelies we moeten het maar nemen zoals het is wij merken er nu toch niets van :wink:


Rhodes het zonne eiland MET RECHT een ZONNE EILAND 8) 8) 8)


Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » wo jun 27, 2007 11:14 am

Hoi Ella,

Mijn 500e bericht. Evert-Jan vond het vast wel leuk op de fiets. Bij jullie in de omgeving is het zo mooi landelijk. Als je hier nu zou moeten fietsen, had je flink moet trappen, want in deze polder heb je altijd tegenwind. Wij gaan trouwens over 2 1/2 week naar de Peloponnesos. Daar is het op dit moment ook zo vreselijk warm. Een beetje minder mag van mij echt wel. Ik vind het altijd leuk om dingen te zien, en als je je dan van het één naar het ander moet slepen vanwege de hitte, dan is dat toch wel zonde. Maar ja, het is nog ver weg, de hittegolf zal vast niet zo lang aanhouden.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » wo jun 27, 2007 1:32 pm

500ste berichtje AMAAAI Gefeliciteerd :lol: op naar de 600 maar dat red je wel! :wink:
Ach het zou na het weekend weer iets afkoelen ,maar als de zon maar blijft schijnen! 8)

Groeten Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Daniëlle
Expert User
Expert User
Berichten: 56
Lid geworden op: vr jun 29, 2007 3:32 pm

Bericht door Daniëlle » vr jun 29, 2007 7:00 pm

Gisteren was het er idd al wat minder heet (aan de westkust dan). De vooruitzichten zijn volgens mij voor de komende dagen ook nog rond de 32 graden. Dus dat is goed te doen :) . Tijdens de hittegolf was het in het binnenland en oostkust bijna niet te doen! Ik hoorde dat het afgelopen zaterdag 47 graden in Lindos was en 55 graden in Embona (wel in dezon). Ik zat die dag zelf op Symi met 40 graden in de schaduw....poehpoeh.

Maar goed, hier in NL met amper 15 graden en regen is ook niks :(

Plaats reactie