Voorpret!!!!

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Voorpret!!!!

Bericht door Rhodosfan » wo jul 04, 2007 1:57 pm

Hallo fans,

Zoals jullie wel vaker kunnen lezen in ons forum, wordt er steeds vaker gesproken over "voorpret" wanneer iemand geboekt heeft voor zijn, haar of hun Rhodosvakantie :P

Wat bedoelen we daar nu mee :?:

Neem nu b.v. ons.......de dag voor ons vertrek zit ik achter mijn PC, terwijl het buiten aan het regenen is.

Vlug kijk ik nog even welk weer we op Rhodos te verwachten hebben en ja hoor.........de voorpret kan niet meer stuk :wink: :wink:

Afbeelding

groetjes,

Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » wo jul 04, 2007 2:25 pm

PFFFFFFFF dan ga ik naar ouddorp daar zal het zeker niet zo zijn!
IK BEN JARLOES :cry: :cry: :cry: :wink: :wink: :wink: het is je gegund hoor kan je trouwens niet voor mij z,on tabbelletje opsnorren??? :wink: gr Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Daniëlle
Expert User
Expert User
Berichten: 56
Lid geworden op: vr jun 29, 2007 3:32 pm

Bericht door Daniëlle » wo jul 04, 2007 3:03 pm

Ik wil weer terug naar Rhodos!!!!
*kijkt naar buiten naar de enorme plensbui die nu naar beneden komt*

Ilse-rhodos
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 6
Lid geworden op: do mei 10, 2007 12:35 pm

Bericht door Ilse-rhodos » wo jul 04, 2007 8:22 pm

Jaa ik vertrek zaterdagochtend om 9.05 naar Rhodos! Ik heb er zolang naar toe geleefd, kan haast niet wachten tot het zover is! Heerlijk 11 dagen genieten van Rhodos! Zodra ik terug ben zal ik laten weten hoe ik het vond!

Groetjes Ilse

Gebruikersavatar
PeeJie
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 113
Lid geworden op: vr jan 27, 2006 6:35 pm

Bericht door PeeJie » do jul 05, 2007 10:52 pm

Ilse-rhodos schreef:Jaa ik vertrek zaterdagochtend om 9.05 naar Rhodos! Ik heb er zolang naar toe geleefd, kan haast niet wachten tot het zover is! Heerlijk 11 dagen genieten van Rhodos! Zodra ik terug ben zal ik laten weten hoe ik het vond!

Groetjes Ilse


Dat is echt zo lekker, als je weet dat je zondag heerlijk rond twaalf uur in rhodos zit :D
Voor de 2de keer naar Rhodos van 9 augustus t/m 23 augustus! Heerlijk!

Daniëlle
Expert User
Expert User
Berichten: 56
Lid geworden op: vr jun 29, 2007 3:32 pm

Bericht door Daniëlle » vr jul 06, 2007 10:48 am

Daniëlle schreef:Ik wil weer terug naar Rhodos!!!!
*kijkt naar buiten naar de enorme plensbui die nu naar beneden komt*


Helemaal om daar op de vluchthaven eens te checken of onze koffers daar nou nog staan! Rhodos reageert maar niet op telexen vanaf Schiphol en wij zijn onze koffers nu al een week 'kwijt' :? (met alle onze spullen en Rhodos-souvenirs erin). De voorpret was dus beter dan de napret in ons geval....

Henri
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 129
Lid geworden op: vr apr 27, 2007 12:45 pm

Bericht door Henri » vr jul 06, 2007 12:30 pm

Daniëlle schreef:
Daniëlle schreef:Ik wil weer terug naar Rhodos!!!!
*kijkt naar buiten naar de enorme plensbui die nu naar beneden komt*


Helemaal om daar op de vluchthaven eens te checken of onze koffers daar nou nog staan! Rhodos reageert maar niet op telexen vanaf Schiphol en wij zijn onze koffers nu al een week 'kwijt' :? (met alle onze spullen en Rhodos-souvenirs erin). De voorpret was dus beter dan de napret in ons geval....


Dat is l*llig :(. Kan je hostess ook niet iets voor je betekenen?

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » vr jul 06, 2007 12:35 pm

Hoi Henri,

Daniëlle is al weer in Nederland en ik weet niet of de hostess op Rhodos dan nog iets voor je zal doen. De koffer zal waarschijnlijk wel weer boven water komen, maar voordat iedereen een beetje mee wil werken, zal er wel een tijdje over heen gaan.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Henri
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 129
Lid geworden op: vr apr 27, 2007 12:45 pm

Bericht door Henri » vr jul 06, 2007 2:06 pm

rhodosliefhebber schreef:Hoi Henri,

Daniëlle is al weer in Nederland en ik weet niet of de hostess op Rhodos dan nog iets voor je zal doen. De koffer zal waarschijnlijk wel weer boven water komen, maar voordat iedereen een beetje mee wil werken, zal er wel een tijdje over heen gaan.

Groetjes,

Annelies


Dat had ik begrepen uit het bovenstaande verhaal, maar wellicht dat een hostess nog iets kan regelen op het vliegveld o.i.d. Het is niet de schuld van de reisorganisatie natuurlijk dat de bagage weg is, maar misschien dat ze er nog wel iets aan zouden willen doen :).

Daniëlle
Expert User
Expert User
Berichten: 56
Lid geworden op: vr jun 29, 2007 3:32 pm

Bericht door Daniëlle » vr jul 06, 2007 2:41 pm

Ja, ik ben idd al in Nederland.
Ik vraag me af of meneer de hostess nog iets zou willen doen, aangezien hij ook niet veel moeite deed toen de bus ons vergat op te halen bij het hotel.....
We gaan nu onze hoop op Transavia richten. En dat van de reisleiding houd ik iig in mijn achterhoofd ;)

Plaats reactie