Auto / scooter / quad huren??

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
Jildau
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 9
Lid geworden op: ma mar 03, 2008 12:34 pm

Auto / scooter / quad huren??

Bericht door Jildau » zo mar 09, 2008 2:05 pm

Hoi iedereen,

Wij gaan van de zomer 10 dagen naar Rhodos en we zouden wel een dag zelf Rhodos willen bekijken met een vervoersmiddel, maar we weten niet echt wat handig is. Ik ben 21 en ik heb 2 jaar m'n rijbewijs, vriendin is ook 21 en heeft geen rijbewijs. We zouden dus een auto kunnen huren, maar mag ik met mijn rijbewijs ook een scooter huren? Daar moeten we dan dus wel met z'n tweeën op, is dat te doen? En ik heb ook wel wat dingen gelezen over een quad, maar daar kan ik niet echt meer informatie over vinden, hoe makkelijk dat is en of dat je dat zo kunt huren.. Ik hoop dat jullie ons wat kunnen helpen met een handig vervoersmiddel!

Groetjes Jildau

Gebruikersavatar
Conny
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 790
Lid geworden op: zo aug 28, 2005 12:05 am

Re: Auto / scooter / quad huren??

Bericht door Conny » zo mar 09, 2008 4:08 pm

Hoi


Kijk eens op onze website http://www.rhodes.harmbrouwer.nl/links.htm bij links en dan bij compagnies

Bij Sky voor Auto's en Montiadis voor Scooters

Je kan altijd naar Marion of Herma een mailtje sturen met je vragen en de service is heel goed bij hun lol

Groetjes Conny
Helemaal Verslaafd aan Rhodos



Afbeelding

Sanne
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 8
Lid geworden op: do sep 20, 2007 8:20 pm

Re: Auto / scooter / quad huren??

Bericht door Sanne » do apr 03, 2008 9:41 pm

Je kan een scooter huren met je rijbewijs.
Dat hebben wij gedaan, een hele week.. Dat was echt ontzettend handig, je was overal zo! Savonds lekker naar het stadje, overdag de mooiste strandjes opzoeken.
En je bent lekker buiten!

Je bent iets langer onderweg maar het is een stuk goedkoper. Overal zijn goede wegen, en je vriendin kan gewoon achterop!

marion
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 5
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 2:24 pm

Re: Auto / scooter / quad huren??

Bericht door marion » zo apr 06, 2008 10:07 am

hallo ,

de minimale leefdheid om een auto te huren is 23 of minimaal 3 jaar je rijbewijs,dat zijn regels van de verzekerings maatschappij.

groetjes marion.

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Re: Auto / scooter / quad huren??

Bericht door Ella » wo apr 09, 2008 1:39 pm

Quad kan zowie zo ook gehuurd worden bij Herma dit is wel een aanrader maar probeer het eerst één dag !!!!!
dan kan je altijd nog zeggen we plakken er een dag aan vast!

groet ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Plaats reactie