vreemde vraag?!?

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
betsie
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 1
Lid geworden op: zo apr 06, 2008 11:06 am

vreemde vraag?!?

Bericht door betsie » zo apr 06, 2008 11:15 am

Hallo allemaal,
Mijn naam is Betsie en ik heb een wat ongebruikelijke vraag voor dit forum waarschijnlijk. Ik ben niet zozeer verliefd op rhodos maar wel op een hondje dat momenteel nog op rhodos verblijft. Via de stichting dierenhulp zonder grenzen heb ik dit hondje gereserveerd en momenteel wacht ik totdat deze hond naar nederland kan komen. Nu is het zo dat de stichting met de vluchtmaatschappijen een deal heeft waardoor de honden mee mogen op een vlucht, de enige eis is dat ze een vluchtbegeleider nodig hebben. De hond vliegt dus gewoon in het ruim mee, maar iemand aan boord moet officieel tekenen voor de 'bagage'. Nou kan ik natuurlijk niet wachten tot ons hondje hier is, en ik probeer maar op deze manier mensen (dierenliefhebbers) die misschien wel vaak op en neer gaan erop attent te maken dat ze op deze manier een grote bijdrage zouden kunnen leveren met de hulp aan honden die dit toch wel hard nodig hebben in deze streken.
Voor meer info: http://www.dierenhulpzondergrenzen.com of mail mij persoonlijk: a.peppel9@chello.nl.
Bedankt !
Groetjes Betsie

Gebruikersavatar
Rhodosgrietje
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 169
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 11:14 am

Re: vreemde vraag?!?

Bericht door Rhodosgrietje » do apr 24, 2008 6:14 pm

Ik vind het wel heel bijzonder dat je op deze manier een hondje hebt uitgekozen.
Maar niet verliefd op Rhodos question hoe komt dat??
Ik mis Rhodos, mijn eiland, mijn tweede thuis

Plaats reactie