Prijzen op Rhodos

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
san
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 10
Lid geworden op: di mei 20, 2008 3:15 pm

Prijzen op Rhodos

Bericht door san » vr mei 23, 2008 1:49 pm

Hallo allemaal,

Ik hoor af en toe dat Rhodos op het gebied van uit eten gaan en iets drinken op het terras best duur is.
Nou zullen een heleboel mensen dit natuurlijk wel weten als echte Rhodos-kenners. Dus mijn vraag is eigelijk of dat ook zo is? En hoe zit het met de prijzen in de supermarkten?
Alvast bedankt voor de reactie, San

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Re: Prijzen op Rhodos

Bericht door rhodosliefhebber » vr mei 23, 2008 3:46 pm

Hoi San,

Dat hangt er heel erg vanaf waar je uit eten gaat. Ik kan me voorstellen dat het in Rhodos-stad zelf duurder is dan daarbuiten. Wij zitten zelf altijd in Trianda en waren daar dit seizoen met 3 volwassenen tussen de 25,70 euro en 35 euro totaal kwijt (Griekse salade, 3 hoofdgerechten en drankjes), dus dat is absoluut véél goedkoper dan uit eten gaan in Nederland. De prijzen in de supermarkt liggen iets hoger dan in Nederland, zeker als je in de toeristenwinkels inkopen gaat doen.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Rhodosgrietje
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 169
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 11:14 am

Re: Prijzen op Rhodos

Bericht door Rhodosgrietje » wo jun 04, 2008 1:05 pm

Hallo San,
je kunt het op Rhodos net zo duur maken als je zelf wilt. Het ene restaurant is heel goedkoop en het andere is weer wat duurder. Ik weet dat restaurant Zizi naast Romeo niet zo duur is. Bij romeo kun je goedkoop eten maar ook erg duur uit zijn.
Ik denk dat je gewoon de kaarten moet bekijken als je langs loopt, want bij de meeste restauranten hangen de kaarten op bij de deur.

Er zijn heel veel kleine restaurantjes/tavernas waar je goedkoop kunt eten. Wij lunchen bijvoorbeeld altijd bij taverna Oasis, dit ligt in de Oude Stad op de Odos Doreios. Hier betalen wij voor 2 grote Griekse salades ( inclusief stokbrood), 4 drankjes niet meer als 15 euro. En de kwaliteit is erg goed. Daarnaast kun je er ook lekker in de schaduw zitten en dat is wel lekker als het zo heet is biggrin

Groetjes Grietje
Ik mis Rhodos, mijn eiland, mijn tweede thuis

Plaats reactie