Rhodos Live!

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Rhodos Live!

Bericht door rhodosliefhebber » za okt 25, 2008 5:16 pm

Hoi allemaal,

Hier een berichtje van mij vanaf een stralend zonnig Rhodos.

Vanaf het moment dat wij hier kwamen (helaas al bijna een week geleden) is het hier strakblauw en warm. Alle dagen 25 graden met een uitschieter op dinsdag van 27 graden. Wat wil een mens nog meer.
Het is hier nog steeds gezellig druk en het valt mij op dat er nog heel veel geopend is.
Wel is 's avonds alles vroeger dicht. Van de week gingen we om 22.00 uur naar Rhodos-stad; daar was het écht uitgestorven, maar wel heel apart zo in het donker en met maar heel weinig mensen.
Woensdag lagen er 9 cruiseschepen in de haven en jullie kunnen je wel voorstellen hoe het er toen in de stad uitzag.
Vanaf morgen gaan we de deur hier heel goed op slot doen en gaan we afwachten tot we weer kunnen boeken.
Ik heb de indruk dat het seizoen voor de hotels en restaurants behoorlijk is tegengevallen. Hier in Sun Beach was dat in ieder geval zo, omdat Arke veel minder gasten geleverd heeft dan ze hadden voorgespiegeld. Daar balen ze behoorlijk van. Hetzelfde geldt voor de restaurants. Ze hopen dat het volgend jaar beter zal zijn, maar gezien de kredietcrisis heb ik daar écht mijn twijfels over.
Wij gaan hier nog even verder genieten van het mooie weer en van het zonder jas, vest of wat dan ook op straat kunnen lopen.

Jullie allemaal sterkte met de mogelijke nachtvorst en tot volgende week.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: Rhodos Live!

Bericht door Rhodosfan » za okt 25, 2008 6:26 pm

Hoi Annelies,

Hardstikke leuk, effe een berichtje vanaf ons eiland. Inderdaad, ook tijdens onze vakantie hoorde ik van de restauranthouders dezelfde geluiden. Dit jaar was het allemaal wat minder. Ook onze stamtaverne was voornemens om een week eerder te sluiten. Mogelijk dat Harm en Conny dit kunnen bevestigen.

Jullie in ieder geval nog een leuke dag en morgen een goede vlucht.

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Marleen
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1629
Lid geworden op: za mei 05, 2007 2:00 pm

Re: Rhodos Live!

Bericht door Marleen » za okt 25, 2008 8:51 pm

Hoi, Annelies,

SUPER, een live-bericht.
Wat geweldig, zo,n weer nog!!!!
Alvast welkom thuis en denk aan een dik vest of een dikke jas, als je terugkomt.
Het wordt koud hier, kunnen we weer gezellig foto,s gaan raden w2 w2


Groetjes, Marleen smiles smiles
28 juli 2013 de 7de keer naar RHODOS!
Wat een heerlijk virus !

Gebruikersavatar
Lionne
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1536
Lid geworden op: ma aug 11, 2008 3:43 pm

Re: Rhodos Live!

Bericht door Lionne » za okt 25, 2008 9:59 pm

smile hoi Annelies,

Wat leuk, rechtstreeks verslag uit Rhodos !! Het laatste nieuws, heet van de naald.
Ik zie het zo voor me.....

Ik las vandaag dat er veel mensen verkouden zijn in Rhodos omdat het normaal zo rond de 20 graden is met een andere luchtvochtigheid.
Geniet van jullie waarschijnlijk laatste zomerse avond van 2008 en voor morgen ....
weer veilig thuis!

groetjes Lionne smiles

w7
Afbeelding

Gebruikersavatar
harm
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 393
Lid geworden op: za mei 07, 2005 1:32 pm

Re: Rhodos Live!

Bericht door harm » zo okt 26, 2008 2:30 pm

hoi Annelies,

geniet er nog ff van en voor straks Kalo Taxidi.

ja Frans ze wilden een week eerder dicht maar omdat er zoveel restaurantjes vroeg dicht waren zaten ze tot laat in de avond vol.

dus dan weet je het wel Costas wilde deze week nog ff afwachten scool dat is de ware mentaliteit (toch)

als Annelies was doorgelopen had ze vast nog licht zien branden op ippodamou en anders zeker bij Romeo, de laatste week dat wij er waren was het ook al vroeg donker
dan liep je langs Mama Sofia die nog een paar tafels bezet hadden (rest was dicht) kwam je de hoek om dan verbaasde je dat er zoveel mensen bij Rustico zaten tsja geen wonder dat ze dit jaar 20% meer omzet hadden lols

gr. Harm
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: Rhodos Live!

Bericht door Rhodosfan » zo okt 26, 2008 3:12 pm

Hoi Harm,

Ja, en zo hoort het ook: Kwaliteit, gezeliigheid en gastvriendelijkheid, zal altijd boven komen drijven. razz biggrin smiles

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Re: Rhodos Live!

Bericht door Ella » di okt 28, 2008 11:44 pm

Je zou maar op Rhodes zitten zeg? dan mis je wel de aller eerste nachtvorsje van oktober 2008 het zal je maar gebeuren!!! biggrin
en al die mooie regendruppeltjes !!! nou ja je heb natuurlijk altijd weer mensen die de zon prettig vinden maar ik bekijk de vallende blaadjes wel hoor!
Annelies ik hoop voor je dat je straks niet teveel last zal krijg van de tempratuur verschil!!! sd5 maar geniet er nog even van meid??

Groetjes Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Re: Rhodos Live!

Bericht door Ella » di okt 28, 2008 11:52 pm

Ben er net achter gekomen dat je toch al weer thuis ben Annelies dan XX je toch dat nachtvorstje even mee!!
Nou ik neem aan dat je warme herinneringen een hoop goed zullen maken!

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Re: Rhodos Live!

Bericht door rhodosliefhebber » wo okt 29, 2008 7:12 am

Hoi Ella,

Alles goed bij jullie?
Wij zijn helaas weer terug. Stralend weer geweest; echt een kadootje.
Ik heb nog voor je gekeken bij Greekland, maar die waren al gesloten. Dus of ze het druk hebben gehad?
Het is hier echt afzien met die kou en al die regen en nu ook nog nachtvorst, brrr.
Nu maar weer wachten op de nieuwe gidsen (en prijzen) en dan komen we de winter wel door.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Plaats reactie