Geboekt ????

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Geboekt ????

Bericht door rhodosliefhebber » za nov 22, 2008 11:20 am

Hoi allemaal,

Heeft er al iemand, na Lionne, geboekt voor het komende seizoen?
Wij hebben een mooie aanbieding van Sun Beach, maar Transavia laat helaas nog even op zich wachten. De zomerbestemmingen naar Griekenland zijn nog niet boekbaar. Dat zou in de loop van deze maand (gelukkig is die niet meer zo lang) moeten komen.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Marleen
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1629
Lid geworden op: za mei 05, 2007 2:00 pm

Re: Geboekt ????

Bericht door Marleen » za nov 22, 2008 11:24 am

Hoi, Annelies,

Wij nog niet, omdat er nog maar weinig boekbaar is.
Bij de Arke reisbureau,s ( waar we geweest zijn ) komen de catalogici pas rond 10 december uit.
Wij worden altijd gebeld en gaan hem dan ophalen lols lols lols


Groetjes, Marleen smiles smiles
28 juli 2013 de 7de keer naar RHODOS!
Wat een heerlijk virus !

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Re: Geboekt ????

Bericht door rhodosliefhebber » za nov 22, 2008 11:35 am

Hoi Marleen,

Wij gaan denk ik toch weer voor de losse vlucht en accommodatie. Dat moet absoluut goedkoper uitkomen. Ik heb berekend dat de losse vlucht meer dan 400 euro p.p. mag kosten willen we hetzelfde kwijt zijn als bij Sunweb. Dan heb ik toch liever dat Sun Beach mijn geld krijgt. Bovendien weet ik dan ook meteen hoe laat we vertrekken. Ik hoop alleen dat Transavia nog wel losse vluchten blijft verkopen en dat ze niet alleen maar met de Touroperator in zee gaan.
Op de website van Arke zijn trouwens al accommodaties boekbaar, maar nog niet naar Rhodos.
Je zou daar zo af en toe eens kunnen rondneuzen, dan weet je ook wat het je gaat kosten.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: Geboekt ????

Bericht door Rhodosfan » za nov 22, 2008 11:41 am

Hoi,

We gaan zeker volgend jaar eenmaal naar Rhodos(stad) smiles We zijn er alleen nog niet uit of we weer Anthineon danwel voor de 8e keer Esperia willen boeken. Ook zijn we nog in dubio of het voorjaar c.q. najaar gaat worden.

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lionne
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1536
Lid geworden op: ma aug 11, 2008 3:43 pm

Re: Geboekt ????

Bericht door Lionne » za nov 22, 2008 1:50 pm

Hoi hoi

ik heb net gezien dat Sunweb al 12 accommodaties aanbiedt in Rhodos-stad. Kunnen jullie je al lekker maken!
groetjes Lionne x9 xx5 w7
Afbeelding

Gebruikersavatar
djdakman
Expert User
Expert User
Berichten: 54
Lid geworden op: wo nov 24, 2004 9:42 pm

Re: Geboekt ????

Bericht door djdakman » za nov 22, 2008 4:56 pm

Als alles mee zit en dat zal toch wel , dan boeken wij weer het rodos-palace hotel in ixia , onderhand ons tweede huis .
We leven er al weer naar toe , maar eerst nog even boeken zo rond januari en dan is het vanaf die tijd weer rustig er naar toe leven qa4 .

Groetjes Leida en André

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: Geboekt ????

Bericht door Rhodosfan » ma nov 24, 2008 8:12 pm

Hallo vrienden.

Zag zojuist dat Rhodos te boeken is via Arke deax

Echter...........ben wel geschrokken van de prijzen cry

B.V. Hotel Athenion, dit jaar de laatste 2 weken van september voor ong. 1000 euro voor 2 personen razz was aanbieding 2 voor 1

Volgend jaar dezelfde tijd, 2 weken voor ong. 1650 euro cry cry geen aanbiedingen meer exclaim

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Re: Geboekt ????

Bericht door rhodosliefhebber » ma nov 24, 2008 8:53 pm

Hoi Frans,

In de meivakantie zijn ze voor hun doen juist heel goedkoop. Arke heeft ook nog een behoorlijke regiotoeslag. Waarom onderzoek je niet wat het kost als je zelf bij Athineon boekt met een losse vlucht van Transavia?
Wij hebben de aanbieding van Sun Beach al enige weken binnen en nu wacht ik nog op de prijzen van een losse vliegticket.
Misschien valt dat wel veel goedkoper uit.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: Geboekt ????

Bericht door Rhodosfan » ma nov 24, 2008 9:04 pm

Hoi Annelies,

Als ik kijk naar de website van Athineon kost een kamer in september 130 euro per nacht excl 20 % internetkorting. Is dus nog altijd meer dan 100 euro per nacht cry

Niet interessant dus.

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Re: Geboekt ????

Bericht door rhodosliefhebber » ma nov 24, 2008 9:08 pm

Hoi Frans,

Je kunt ze altijd een mailtje sturen. Wij betalen bij Sun Beach véél minder dan de prijs op internet. Wij zijn er natuurlijk wel al heel vaak geweest.

De prijzen van Arke zijn inderdaad belachelijk. Uiteindelijk krijgen ze zelf wel de deksel op hun neus, want mensen boeken dan gewoon niet meer, alleen heb jij daar nu niets aan. Voor de meivakantie hebben ze in ieder geval wél al geleerd.

Gaan er geen andere touroperators naar Athineon en is Esperia ook zo duur?

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: Geboekt ????

Bericht door Rhodosfan » ma nov 24, 2008 9:13 pm

Hoi Annelies,

Athineon wordt in Nederland alleen maar door Arke c.q. Holland International aangeboden. In het buitenland (Duitsland - Belgie) heb ik nog geen aanbieder gevonden.

Esperia is bij Arke ongeveer 150 euro duurder dan vorig jaar.

Met Neckermann Duitsland en via Dusseldorf is echter ong. 120 euro goedkoper en betere vliegtijden.

Dus we zoeken nog wel even.

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ladiko
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 162
Lid geworden op: ma okt 30, 2006 9:34 pm

Re: Geboekt ????

Bericht door Ladiko » di nov 25, 2008 9:47 am

Ik heb vorige week geboekt voor mijn moeder en schoonmoeder in Duitsland bij een reisburo, via Alltours.
Ze gaan 5 tot en met 14 mei naar Belvedere Beach in Rhodos Town.
Ze vliegen s morgens vroeg van Dusseldorf en komende de 14e in de avonduren terug.
Ze zijn er dit jaar mei geweest samen met ons en was hun zeer goed bevallen.
Echter nu gaan ze met hun tweetjes ( we gaan niet mee qa7 qa7 qa7 )

De prijs was ongeveer hetzelfde per man als we dit jaar hebben betaald bij alltours.

Ik vernam wel in het reisburo dat de vluchten in mei richting griekenland al ver volgeboekt waren (ik moest al een optie op de laatste stoelen nemen) daar ze dit jaar een enorme toename van boekingen hadden in mei vanuit Nederland , kennelijk gelet op de gestegen prijzen .

Die twee hebben nu al de voorpret en verheugen zich enorm. xx5 xx5


Yassas

Ladiko

keesschollaart81
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 11
Lid geworden op: ma sep 22, 2008 8:52 pm

Re: Geboekt ????

Bericht door keesschollaart81 » di dec 09, 2008 9:13 am

Nog steeds nergens reële prijzen beschikbaar he!?

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Re: Geboekt ????

Bericht door rhodosliefhebber » di dec 09, 2008 9:19 am

Hallo Kees,

Bedoel je voor vluchten of voor accommodaties?
Accommodaties zijn al te boeken bij Arke, Sunweb, Jiba, Sudtours.
Losse vluchten zijn wel te boeken via Sudtours, Sunweb en Neckermann (enorme prijsverschillen), maar Transavia laat op zich wachten.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Ruud
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 285
Lid geworden op: ma mei 14, 2007 1:14 am

Re: Geboekt ????

Bericht door Ruud » di dec 09, 2008 11:47 pm

JA ...wij hebben ook geboekt biggrin ..voor 14 dagen naar ons geliefde Rhodos via Holland International ( was de enigste die Appt Athena in hun pakket hadden..voor zo ver we konden zien!)
11 Juli is het zover...dus tot die tijd weer lekker helemaal inleven in het Rhodosgevoel lols

Grtn Ruud en de dames
Rhodos 2012...reken maar van YES!!!
όλα τα ελληνικά μου :)

keesschollaart81
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 11
Lid geworden op: ma sep 22, 2008 8:52 pm

Re: Geboekt ????

Bericht door keesschollaart81 » wo dec 10, 2008 9:52 am

rhodosliefhebber schreef:Hallo Kees,

Bedoel je voor vluchten of voor accommodaties?
Accommodaties zijn al te boeken bij Arke, Sunweb, Jiba, Sudtours.
Losse vluchten zijn wel te boeken via Sudtours, Sunweb en Neckermann (enorme prijsverschillen), maar Transavia laat op zich wachten.

Groetjes,

Annelies

Ik had het idd over vluchten ja! Wij gaan van de zomer met zn 10en (laatste week juli, eerste week augustus)
http://www.tuifly.com is voorlopig nog de goedkoopste (wel vanuit Dusseldorf). 'k zal vanmiddag nog eens langs het reisbureau gaan, misschien dat zij al iets meer kunnen zien...!?

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Re: Geboekt ????

Bericht door Ella » wo dec 10, 2008 10:16 am

Wat heerlijk dat er al weer plannen zijn! en dat er al mensen zijn die tot nu toe al zich kunnen verlekkeren op Rhodes! xx5
Voor ons zit het er natuurlijk niet in! maar dat neem niet weg dat ik het jullie niet gun!!
Ik hoop dat iedereen die volgend jaar weer op Rhodes komt ook een beetje Rhodes mee terug nemen dmv vele foto,s en verhalen! x9

Dan weet ik zeker dat ik het jaar 2009 aankan al is het zonder Rhodes!! sq4

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Lionne
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1536
Lid geworden op: ma aug 11, 2008 3:43 pm

Re: Geboekt ????

Bericht door Lionne » do dec 11, 2008 7:29 pm

Hoi allemaal,
voor wie toch naar Rhodos kan en wil volgend jaar, snel kan beslissen en een losse retourvlucht zoekt kan voor
€ 278 p.p. inclusief alle kosten en menu aan boord met Tuifly.com op 14 mei as. vanuit Düsseldorf vertrekken, terug op 28 mei. biggrin biggrin biggrin Je kunt zelfs je zitplaats meteen uitzoeken en reserveren. Het loont beslist de moeite om hier eens wat data te proberen.
groetjes Lionne
Afbeelding

jojo
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 3
Lid geworden op: za dec 13, 2008 6:24 pm

Re: Geboekt ????

Bericht door jojo » za dec 13, 2008 6:30 pm

hoi iedereen!

ik heb anderhalve week geleden een weekje rhodos stad geboekt,met vertrek 10 mei vanaf amsterdam.
voor de geweldige prijs van 190 euro!!
het appartement zal wel niet veel bijzonders zijn.....maar zal daar waarschijnlijk alleen maar slapen.
ik ben nog nooit op rhodos geweest,ben dan ook erg nieuwsgierig....en heb er heel veel zin in!
groetjes jolanda

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Re: Geboekt ????

Bericht door rhodosliefhebber » za dec 13, 2008 6:36 pm

Hoi Jolanda,

Die 190 euro, daar kun je je echt geen buil aan vallen. Slapen kun je er altijd en wat er meer is, is mooi meegenomen. Heb je bij Sunweb geboekt?
Rhodos zal je zeker heel goed bevallen.
Heel veel voorplezier en laat je na die tijd eens weten hoe je het vond?

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

jojo
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 3
Lid geworden op: za dec 13, 2008 6:24 pm

Re: Geboekt ????

Bericht door jojo » zo dec 14, 2008 2:18 pm

hoi annelies,
idd we hebben bij sunweb geboekt,de prijs was in eerste instantie 199 euro....maar we hadden nog een kortingsbonnetje smiles
duurt nog wel een paar maandjes,maar als we terug zijn laat ik weten wat ik ervan vond!
misschien heeft iemand nog tips??

groetjes jolanda

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Re: Geboekt ????

Bericht door rhodosliefhebber » zo dec 14, 2008 2:28 pm

Hoi Jolanda,

Ik welke richting wil je tips hebben?
Over de barstreet kan ik je niets vertellen, maar als je wilt weten wat je écht gezien moet hebben dan moet ik je absoluut de Oude stad van Rhodos aanraden. Verder is Lindos absoluut een must (vind ik dan), Kamiros is erg mooi, ook de Vlindervallei is de moeite waard, alhoewel er dan geen vlinders zijn en zo zijn er nog heel veel andere leuke dingen.
Gratis te bekijken zijn de Monte Smith (een oude acropolis, een theater en een oud atletiek stadion), Epta Piges is ook leuk om eens gezien te hebben en is een mooi stukje natuur.
Ik weet niet hoe oud je bent en of je een auto of scooter durft te huren, want dan is een tocht over het eiland ook erg mooi, met voor mij het mooiste stukje Rhodos: Prassonissi. Dit is het uiterste puntje van het eiland. Hier komen twee zeeën bij elkaar: één heel rustig en kalm en aan de andere kant woest. Als je geluk hebt, kun je naar de overkant lopen. Er is dan een pad naar boven. Soms ligt dat stuk onder water en dan gaat het feest niet door.
Ik zou zeggen, lees het forum eens rustig door, dan kom je vanzelf een heleboel wetenswaardigheden tegen en als je nog vragen hebt, gooi ze in de groep. Er is beslist iemand bereid je te antwoorden.


Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

jojo
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 3
Lid geworden op: za dec 13, 2008 6:24 pm

Re: Geboekt ????

Bericht door jojo » zo dec 14, 2008 8:23 pm

hoi annelies!
bedankt voor de snelle en hartelijke reactie lols
ik zal zeker noteren wat je hebt genoemd.
de barstreet zullen we vast wel een keertje gaan bekijken,om gewoon ff te kijken.
mijn leeftijd? ik ben alweer 36 lentes jong.hou erg van reizen en andere culturen......dit is voor mij zelfs de eerste keer dat ik binnen europa ga vliegen!ik heb al aardig wat van de wereld gezien...behalve europa.dit wordt voor mij dus helemaal een bijzondere vakantie.

weet je misschien ook of er een mooie plek is om te snorkelen?
misschien wat leuke plekjes om te eten....tussen de grieken zelf.
ons appartement is in rhodos stad,de oude stad is dus ook makkelijk te bezoeken.

groetjes jolanda

Gebruikersavatar
Marleen
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1629
Lid geworden op: za mei 05, 2007 2:00 pm

Re: Geboekt ????

Bericht door Marleen » zo dec 14, 2008 8:32 pm

Hoi, Jolanda,

Snorkelen moet je beslist doen in Kalithea aan de oostkust.
Schitterend, zie elders op dit forum de mooie foto's.

En eten.........kijk bij de link restaurants, onze favoriet is ......
Rustico in de Oude Stad.


Groetjes, Marleen smiles smiles
28 juli 2013 de 7de keer naar RHODOS!
Wat een heerlijk virus !

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Re: Geboekt ????

Bericht door Ella » ma dec 15, 2008 9:41 am

jojo schreef:hoi iedereen!

ik heb anderhalve week geleden een weekje rhodos stad geboekt,met vertrek 10 mei vanaf amsterdam.
voor de geweldige prijs van 190 euro!!
het appartement zal wel niet veel bijzonders zijn.....maar zal daar waarschijnlijk alleen maar slapen.
ik ben nog nooit op rhodos geweest,ben dan ook erg nieuwsgierig....en heb er heel veel zin in!
groetjes jolanda




Hoi Jolanda
Welkom hier q8 wat leuk dat je ook Rhodes gaat bezoeken, en dat voor 190 euro, ja het is zeker de moeite waard, als je een cultuur gek bent dan zit je heel goed op Rhodes.
Rhodes is kwa cultuur natuur een geweldige eiland en dan moet ik ook de bevolking niet vergeten die zijn echt heel hartelijk!
Rhodes is een eiland vol verassingen, en je zal merken dat een week veels te kort is!!
Annelies heeft al heel wat op genoemd wat ook een hele mooie gedeelte van Rhodes is is Embona de wijn streek!!
Hier kan je wijn kelders vinden en zien hoe het gemaakt word.
Dat is echt leuk maar het mooiste vind ik wel de ruige natuur daar!
En ja het oude stad en ook lindos heb je dit niet gezien?? dan ben je nooit echt op Rhodes geweest zeg ik dan x9
Jolanda we willen je ten alle tijden helpen, bereid je lekker voor en ik hoop dat je een mooie vakantie staat te wachten op Rhodes!!

ëén tip nog!!!!!!!Je kan een meeting mee maken op Rhodes als je daar aan komt!
Nou dat is echt zonde van de tijd helemaal als je maar één week gaat!
Exursies die je via de hosstes kan boeken raad ik jou een beetje af ( mag ik natuurlijk helemaaaaaaaal niet zeggen qw3 )

Als je een exursie wil doen boek dit gewoon ergens in de stad , bij de mandraki haven ect ect dit is gewoon weg stukke goedkoper!

En daarom zal ik als ik jou was ook alles wat je weten wil het hier lekker vragen geloof me dan heb je die meeting echt niet nodig! x9
Bekijk hier de vele foto,s en met een griekse dans les erbij http://www.youtube.com/watch?v=N_0k-qSj ... re=related krijg je er volgends mij al heel veel zin in!!


Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Marleen
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1629
Lid geworden op: za mei 05, 2007 2:00 pm

Re: Geboekt ????

Bericht door Marleen » za dec 20, 2008 3:49 pm

Hoi, allemaal,

Wat is het mooiste om op een natte, miezerige zaterdagmiddag ( tenminste in Zuid- Limburg )
dat je kunt doen ??????????????


JUIST JA..........EEN RHODOSVAKANTIE BOEKEN lols lols lols lols lols

Jaaaaaa,...........wij gaan weerin 2009 en wel van 20 augustus tot en met 3 september naar
ons geliefde Rhodos en wel naar appartementencomplex '' ATHINEON '' in Rhodosstad.


Jippiiiiieeeeeeee biggrin biggrin


Groetjes, Marleen smiles smiles
28 juli 2013 de 7de keer naar RHODOS!
Wat een heerlijk virus !

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Re: Geboekt ????

Bericht door rhodosliefhebber » za dec 20, 2008 4:21 pm

Hoi Marleen,

Gefeliciteerd en ga maar lekker genieten van het vooruitzicht. Ik wacht nog steeds op de tickets van Transavia. smiles smiles smiles

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

keesschollaart81
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 11
Lid geworden op: ma sep 22, 2008 8:52 pm

Re: Geboekt ????

Bericht door keesschollaart81 » zo dec 21, 2008 9:27 am

rhodosliefhebber schreef:Hoi Marleen,

Gefeliciteerd en ga maar lekker genieten van het vooruitzicht. Ik wacht nog steeds op de tickets van Transavia. smiles smiles smiles

Groetjes,

Annelies
Hoi,
Gister contact gehad met Transavia, ze vliegen zelf niet maar 'leveren' wel chartervluchten... Via bv. Thomas Cook zou je dan uitkomen rond de 500€ (eind juli 09)

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Re: Geboekt ????

Bericht door rhodosliefhebber » zo dec 21, 2008 11:28 am

Hoi Kees,

Naar aanleiding van jouw bericht heb ik ook even contact gezocht met Transavia. Zij vertelden dat het allemaal nog zeer onduidelijk was met betrekking tot Rhodos en Kreta en dat ze daar pas in januari wat over konden zeggen. Hoogstwaarschijnlijk zou het een charter worden en alleen boekbaar via een touroperator.
Ik ga dus nu op zoek naar de voordeligste aanbieding (pakketreis) via een touroperator.
Bedankt voor je melding, anders had ik nog langer moeten wachten.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

keesschollaart81
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 11
Lid geworden op: ma sep 22, 2008 8:52 pm

Re: Geboekt ????

Bericht door keesschollaart81 » zo dec 21, 2008 12:37 pm

Hmm, dan heb jij vast iemand anders gesproken bij Transavia... De persoon die ik sprak was behoorlijk stellig exclaim question
Maargoed, ik zal binnenkort eens even wat touroperators langsgaan/bellen en dan laat ik nog wel weten waar en wat het goedkoopst is... deax

Plaats reactie