begin mei

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
gemma44
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 1
Lid geworden op: ma jan 19, 2009 7:19 pm

begin mei

Bericht door gemma44 » ma jan 19, 2009 7:26 pm

Ik ga dit jaar voor het eerst naar Rhodos. Griekenland heeft al jaren lang mijn hart gestolen maar ik ben nog niet eerder op Rhodos geweest. Kan iemand mij vertellen hoe het weer is begin mei? Tot nu toe was ik eigenlijk altijd in augustus op vakantie maar door omstandigheden moet ik dit jaar vroeg op vakantie.
Is het dan al warm genoeg om van het strand te kunnen genieten?

Groetjes Gemma

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Re: begin mei

Bericht door rhodosliefhebber » ma jan 19, 2009 8:33 pm

Hoi Gemma,

Begin mei kan het nog alle kanten op. Ik weet niet of je aan de oost- of aan de westkust zit, maar aan de oostkust is het altijd een aantal graden warmer.
Het kan heel erg mooi weer zijn, maar het weer is nog niet stabiel. Regen kan dus voorkomen. Ik zou in ieder geval een vest of iets dergelijks meenemen voor 's avonds, want dan koelt het af. Wij gaan altijd rond die tijd en de ene keer is het beter dan de andere keer. De minimum temperatuur is altijd wel zo'n 20 graden, maar het kan ook veel meer zijn.

Heel veel plezier.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Rhodosgrietje
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 169
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 11:14 am

Re: begin mei

Bericht door Rhodosgrietje » ma jan 26, 2009 5:37 pm

Hoi Gemma,
op google kun je dagelijks een actueel weerbericht lezen. Je kunt hier ook kiezen voor het weerbericht van Rhodos. Is best handig want dan kun je goed in de gaten houden wat voor weer het er is. Weet je gelijk wat je nodig hebt voor in je koffer mrgreen

Groetjes Grietje
Ik mis Rhodos, mijn eiland, mijn tweede thuis

Plaats reactie