Zomer en Holland International

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
moniekvantienen1985
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 297
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 9:09 am

Zomer en Holland International

Bericht door moniekvantienen1985 » zo feb 01, 2009 5:23 pm

Hoi hoi,

Heeft iemand van jullie ervaring met Holland International? Bieden ze ook excursies aan als de eilandtour, jeepsafari etc? We zijn van plan om de meeste dingen op eigen gelegenheid te gaan bezichtigen, omdat ik inmiddels wel door heb dat dat ook prima te doen is.
Heeft er iemand nog tips waar ik aan moet denken als ik in het hoogseizoen naar Rhodos ga. Dat is voor mij namelijk de eerste keer, mijn voorgaande 4 keer zijn allemaal in voor of najaar geweest. Welke temperatuur kan ik verwachten? Heb je 's avonds nog een vestje nodig?

Ik heb nu al veel zin om te gaan, maar het duurt jammer genoeg nog even. Op 21 juli stap ik voor de 5e keer in het vliegtuig naar Rhodos. Wel voor de eerste keer hotel Esperia, maar als ik de reacties hier mag geloven is het zeker geen verkeerde keuze :)

Groetjes Moniek
Dit jaar wordt het een Blue Cruise met jawel een dag Rhodos en een dag Symi :):)

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: Zomer en Holland International

Bericht door Rhodosfan » zo feb 01, 2009 6:10 pm

moniekvantienen1985 schreef:Hoi hoi,

Heeft iemand van jullie ervaring met Holland International? Bieden ze ook excursies aan als de eilandtour, jeepsafari etc? We zijn van plan om de meeste dingen op eigen gelegenheid te gaan bezichtigen, omdat ik inmiddels wel door heb dat dat ook prima te doen is.
Heeft er iemand nog tips waar ik aan moet denken als ik in het hoogseizoen naar Rhodos ga. Dat is voor mij namelijk de eerste keer, mijn voorgaande 4 keer zijn allemaal in voor of najaar geweest. Welke temperatuur kan ik verwachten? Heb je 's avonds nog een vestje nodig?

Ik heb nu al veel zin om te gaan, maar het duurt jammer genoeg nog even. Op 21 juli stap ik voor de 5e keer in het vliegtuig naar Rhodos. Wel voor de eerste keer hotel Esperia, maar als ik de reacties hier mag geloven is het zeker geen verkeerde keuze :)

Groetjes Moniek


Hallo Moniek,

Zijn nog niet met H.I. gereisd maar wel met Arke en dat is volgens mij van de zelfde club. exclaim Geen problemen mee gehad. Ik denk dat wel bijna alle touroperators de meest gangbare excursies aanbieden, immer dit betekend voor hen..... geld in het laadje.
Heel verstandig om zoveel dingen zelf te doen c.q. te regelen.

Ook wij gaan meestal in juni c.q. september doch zijn eenmaal ook midden juli geweest. Hadden geen vestje nodig. scool

zie ook; viewtopic.php?f=9&t=766832

enne Esperia......zeer zeker een goed keus. Hoorde van een collega die er vorig jaar september was dat e.e.a. in esperia verbouwd /vernieuwd was en dat het ontbijt uitgebreider is geworden.

veel voorpret,

Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
moniekvantienen1985
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 297
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 9:09 am

Re: Zomer en Holland International

Bericht door moniekvantienen1985 » ma feb 02, 2009 12:31 pm

Hoi Frans,

Met die voorpret gaat het helemaal goed komen :):)
Over drie weken gaan we ook op vakantie, alle boekjes van Rhodos gaan dan mee, kunnen we plannen maken wat we willen gaan doen.

Groetjes Moniek
Dit jaar wordt het een Blue Cruise met jawel een dag Rhodos en een dag Symi :):)

Plaats reactie