helemaal verliefd op rhodos !!!!

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips, meningen over Rhodos, die niet in een andere rubriek passen.
Plaats reactie
patrick
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 506
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 5:24 pm

helemaal verliefd op rhodos !!!!

Bericht door patrick » za dec 04, 2004 2:38 pm

net als frans ben ik ook sinds 1999 helemaal verliefd op rhodos en heb ik al 5 jaar een drang om er weer naar toe te gaan, en deze zomer gaat dat dan ook gebeuren. in 1999 was ik daar met 3 vrienden (je kunt welk raden wat voor vakantie dat is geweest),en aankomende zomer ga ik met mijn vriendin. :D

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » za dec 04, 2004 2:50 pm

Hallo Patrick,

Heb reeds bemerkt dat wij niet de enigen zijn die met het Rhodosvirus besmet zijn. :wink: :wink: :wink:

Derhalve ook dit forum om zoveel mogelijk Rhodosvrienden met elkaar in contact te laten komen en mogelijk nieuwe vakantiegangers voor "ons eiland" te interesseren. :P :P

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Een dijk van een eiland

Bericht door Ella » zo jan 23, 2005 11:15 pm

Net als Frans en Riekie kom ik ook graag op Rhodos,Waarom,nou ga er naar toe en dan hoef ik U niet te vertellen waarom,er zijn zoveel mogenlijkheden,er is zoveel te zien,bijv de vlindervallei of falimiros,of Lindos ga zo maar even door dus Rhodos is een dijk van een eiland en vakantie kan je daar echt wel vieren. :lol: :lol:
groet van Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: Een dijk van een eiland

Bericht door Rhodosfan » zo jan 23, 2005 11:19 pm

Ella schreef:Net als Frans en Riekie kom ik ook graag op Rhodos,Waarom,nou ga er naar toe en dan hoef ik U niet te vertellen waarom,er zijn zoveel mogenlijkheden,er is zoveel te zien,bijv de vlindervallei of falimiros,of Lindos ga zo maar even door dus Rhodos is een dijk van een eiland en vakantie kan je daar echt wel vieren. :lol: :lol:
groet van Ella


Hallo Ella,

Welkom in ons forum en meteen al een bericht plaatsen :P :P Veel plezier in ons forum en hopende op veeeeeeeeel users en informatie. :lol: :lol: :lol: :wink:

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » vr jan 28, 2005 9:55 pm

ook ik ben helemaal verliefd op rhodos... dit jaar gaan we voor de 4e keer... en het gaat zeker niet de laatste keer worden want een vriendin gaat er stage lopen...

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » vr jan 28, 2005 10:03 pm

joyce-rhodos schreef:ook ik ben helemaal verliefd op rhodos... dit jaar gaan we voor de 4e keer... en het gaat zeker niet de laatste keer worden want een vriendin gaat er stage lopen...


Hallo Joyce,
Nogmaals, van harte welkom in ons Forum. :P :P
En meteen van start met verschillende berichten. Ik maakte me al een heel klein beetje zorgen over de "levendigheid" van ons forum :( :( maar zo te zien was het niet nodig :lol: :lol: :wink:

gr, Frans
Afbeelding

rense4

Bericht door rense4 » za jan 29, 2005 9:00 pm

Hoi Frans,

Je gaat je toch geen zorgen maken over het forum ?

Er komen steeds meer liefhebbers bij, het "Virus" is nog springlevend.
Ik heb het de komende tijd erg druk met mijn werkzaamheden op het bedrijf waar ik werk. maar als ik een gaatje kan vinden tref je mij op het forum aan.

Maar wij met z`n allen houden het forum levendig dat is zeker.

En nu op naar Rhodos en Tilos .

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » za jan 29, 2005 9:10 pm

Hi Marcel,

Zoals reeds geschreven, maakte ik mij maar een "beetje zorgen"' echter dat was weer snel over. :P :P

Nu ik de achterliggende tijd behoorlijk wat aan linkenruil heb gedaan begint onze foto homepage als ook dit forum aardig te lopen. :P :lol:

Deze maand bezochten zo''n 75 gasten per dag onze HP en forum. :!:

gr, Frans
Afbeelding

Sandra
Professionele User
Professionele User
Berichten: 29
Lid geworden op: wo feb 09, 2005 12:19 pm

Re: helemaal verliefd op rhodos !!!!

Bericht door Sandra » wo feb 09, 2005 12:33 pm

patrick schreef:net als frans ben ik ook sinds 1999 helemaal verliefd op rhodos en heb ik al 5 jaar een drang om er weer naar toe te gaan, en deze zomer gaat dat dan ook gebeuren. in 1999 was ik daar met 3 vrienden (je kunt welk raden wat voor vakantie dat is geweest),en aankomende zomer ga ik met mijn vriendin. :D


Hoi allemaal,

Ik ben het hier helemaal mee eens!!Sinds 2002 is Rhodos ook ons vakantie-eiland,het is daar zo fantastisch en mooi :D dit jaar gaan we voor de 3e keer naar Rhodos toe en wederom naar Trianda.Het duurt nog wel even,we gaan 1sept maar ik kan het wel zover kijken!!
Rhodos is gewoon helemaal super!!

Groetjes Sandra

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » wo feb 09, 2005 12:43 pm

Hoi allemaal,

Ik ben het hier helemaal mee eens!!Sinds 2002 is Rhodos ook ons vakantie-eiland,het is daar zo fantastisch en mooi dit jaar gaan we voor de 3e keer naar Rhodos toe en wederom naar Trianda.Het duurt nog wel even,we gaan 1sept maar ik kan het wel zover kijken!!
Rhodos is gewoon helemaal super!!

Groetjes Sandra


Hallo Sandra,

Welkom in ons forum :P :P Wederom een Rhodosfan meer in ons forum. :D :D Het is bijna ongelofelijk hoe Griekenland en met name Rhodos mensen kan boeien. (ja, zelfs er verliefd op worden :wink: :wink: )

Ook wij moeten dit jaar nog wachten tot 23 september :? :? Maar Griekenland zal ons al in het voorjaar in Kreta mogen begroeten 8) 8)

gr, Frans
Afbeelding

Maridaki

Bericht door Maridaki » wo feb 09, 2005 1:10 pm

Rhodosfan schreef:
Hoi allemaal,

Ik ben het hier helemaal mee eens!!Sinds 2002 is Rhodos ook ons vakantie-eiland,het is daar zo fantastisch en mooi dit jaar gaan we voor de 3e keer naar Rhodos toe en wederom naar Trianda.Het duurt nog wel even,we gaan 1sept maar ik kan het wel zover kijken!!
Rhodos is gewoon helemaal super!!

Groetjes Sandra


Hallo Sandra,

Welkom in ons forum :P :P Wederom een Rhodosfan meer in ons forum. :D :D Het is bijna ongelofelijk hoe Griekenland en met name Rhodos mensen kan boeien. (ja, zelfs er verliefd op worden :wink: :wink: )

Ook wij moeten dit jaar nog wachten tot 23 september :? :? Maar Griekenland zal ons al in het voorjaar in Kreta mogen begroeten 8) 8)

gr, Frans


Niet om jullie de ogen uit te steken, hoor, maarrruuhh ...... wij gaan op 19 mei a.s. al :D voor drie weken naar Rhodos (inmiddels voor de 10-de keer). Kunnen er geen genoeg van krijgen. We hebben de fietsen al gereserveerd!

Adio

Maridaki

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » wo feb 09, 2005 1:31 pm

Niet om jullie de ogen uit te steken, hoor, maarrruuhh ...... wij gaan op 19 mei a.s. al voor drie weken naar Rhodos (inmiddels voor de 10-de keer). Kunnen er geen genoeg van krijgen. We hebben de fietsen al gereserveerd!

Adio
Maridaki


Jassou Maridaki,

Uiteraard maak je ons niet jaloers :x :x :? Dan zijn het voor jullie nog maar 14 weekjes wachten :D :P :lol:

Veel voorvreugde op jullie 3 weken 8) 8) Rhodos.

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » do feb 10, 2005 7:52 am

Wat ga jij doen Frans??ga jij dit jaar vreemd?naar Kreta tjonge dat is wel heel wat anders dan Rhodes hoor!ben je daar al eens geweest?Ik ben twee keer op Kreta geweest,we hebben er van genoten maar toch Rhodes heeft toch mijn voorkeur hoor ,maar goed dat zal je vanzelf wel merken.
Groet Ella :P :P
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » do feb 10, 2005 9:40 am

Ella schreef:Wat ga jij doen Frans??ga jij dit jaar vreemd?naar Kreta tjonge dat is wel heel wat anders dan Rhodes hoor!ben je daar al eens geweest?Ik ben twee keer op Kreta geweest,we hebben er van genoten maar toch Rhodes heeft toch mijn voorkeur hoor ,maar goed dat zal je vanzelf wel merken.
Groet Ella :P :P


Hoi Ella,

Ja, hoe moet ik dat uitleggen. Nadat we Griekenland en met name Rhodos als vakantieland ontdekt hadden, wilden wij eigenlijk niets anders meer. Na 3 jaren Rhodos wilden we ook eens enkele andere eilanden ontdekken. Dat werden dus Kos en Santorini. Prachtige eilanden, echter....... het gekke was dat we aldaar toch een beetje heimwee naar Rhodos hadden. :roll: :roll: .
Nadat we vorig jaar 2 maal naar Rhodos zijn geweest hebben we besloten om dit jaar, buiten Rhodos, ook nog eens Kreta enwel Reytimon eens te bezoeken. Maar als we ook daar weer heimwee naar Rhodos zouden krijgen dan....... Eenmaal Rhodos...Steeds meer Rhodos :wink: :wink:

Gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ellada
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 280
Lid geworden op: vr jun 03, 2005 10:55 am

Vakantie

Bericht door Ellada » vr jun 03, 2005 11:18 am

Wat leuk Maridaki, 3 weken. Wij zijn ook vertrokken op 19 mei voor 1 weekje naar Rhodos, dit keer zijn we naar Sunny geweest via Sunweb, is erg goed bevallen en tegen een scherpe prijs.

Hopelijk later dit jaar nog een keer terug, maar dan naar Trianda/Kremasti als ik vrij kan krijgen!

Hierbij een oproep om allemaal naar mijn baas te mailen dat hij mij vrij moet geven :) :) :) :) :)

Groetjes,

Reinier

Ook sinds 1999 deeply in love
Laatst gewijzigd door Ellada op vr jun 03, 2005 11:46 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Rhodos..... What else.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » vr jun 03, 2005 11:25 am

Hopelijk later dit jaar nog een keer terug, maar dan naar Trianda/Kremasti als ik vrije kan krijgen!

Hierbij een oproep om allemaal naar mijn baas te mailen dat hij mij vrij moet geven :D :D :D :D


Hallo Reinier,

Nogmaals, welkom in ons Rhodos vakantie Forum :P :P . En meteen al diverse berichten met goeie tips :idea: :idea: Ga zo door :wink: :wink:

Wat betreft je baas: De beste manier om vrij te krijgen is er voor te zorgen dat ook hij aangestoken wordt door het "Rhodosvirus" :wink: :wink:

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ellada
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 280
Lid geworden op: vr jun 03, 2005 10:55 am

gek op rhodos

Bericht door Ellada » vr jun 03, 2005 12:16 pm

bedankt frans, een leuke om mooie site heb je zeg! en dit forum is ook heel fijn. complimenten!
hopelijk gaat het lukken :)

voor mij was 1999 ook de eerste keer op rhodos, ben toen met familie geweest in april 3weken en het was super! datzelfde jaar zijn we in augustus en oktober een beetje gespreid teruggegaan en elk jaar proberen we weer te gaan, het liefst natuurlijk 2x p.j.

redenen om terug te blijven gaan zijn de vriendelijke mensen daar, het heerlijke eten, natuurschoon, het weer, de atmosfeer, 2 gezusters en ga zo maar door.

Gr.
Reinier
Rhodos..... What else.

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » vr jan 27, 2006 10:11 am

Even deze oude bericht door gelezen wat is er een hoop veranderd in tussen! :P

Ik vond het grappig om te lezen dat frans zich zorgen zat te maken,maar Frans je ziet het jou Forum blijft een lokkertje en het gaat goed!!!!!

Ook vond ik het leuk om te lezen de meeste berichten door toen nog ondekkers werden geschreven die nu trouw deze FORUM tot een mooi geheel maken! 8) :lol: TOPPIE!!!!!!!!!!

En Frans jou bekentenis toen je naar Kreta ging Tjonge ik begreep daar niets van ,maar als ik foto,s ziet van Griekenland welke eiland dan ook merk je dat eigenlijk heel Griekenland prachtig is maar wij zijn weer eigenwijs om op Rhodes verliefd te worden!! :wink:


Ik moest dit gewoon even kwijt Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » vr jan 27, 2006 10:19 am

Hoi Ella,

Inderdaad, ook ik lees regelmatig alle "oude" berichten nog eens terug :idea: :idea: en vaak is het dan: "oh, ja" :P :wink:

en over belangstelling voor ons Rhodosforum hoeven we eigenlijk helemaal niet meer te klagen :lol: Je merkt dat veel mensen weer bezig zijn met hun komende vakantie(s). Tijdens de laatste 2 weken werden er al meer als 3 0 0 berichten geschreven :D :D :D

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » vr jan 27, 2006 11:58 am

Frans
Iedereen wil gewoon dat het warmer wordt!
en als je over Rhodes praat /schrijft in dit geval dan voel je een beetje de warmte,de warmte van de mensen die met gevoel iets schrijven op jou FORUM!!!want negen van de tien keer,kan je het voor je halen of herken je het ook!!!
Maar ook de warmte van het eiland,over Rhodes praten brengt gewoon een zonne straal in huis!!! 8) 8) 8)

En nu er velen weten dat ze weer de warmte gaan voelen ja dan is de keus wel heel snel gemaakt,en dat zit je snel op z,on site (of het prikbord)dagenlijks te snuffelen want zou er iets nieuws te lezen zijn???? of wat is er nu gaande op Rhodes ????? En dat is wel heel fijn dat we dat met elkaar kunnen doen ,en dat we hier met 123 users een team vormen,om Rhodes tot een meest bijzonderste eiland te maken van Griekenland!

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Plaats reactie