Sound & Light show

Afbeelding
Vragen en tips met betrekking tot bezienswaardigheden en attracties
Plaats reactie
Vanessa
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 22
Lid geworden op: di dec 28, 2004 6:30 pm

Sound & Light show

Bericht door Vanessa » di feb 08, 2005 2:44 pm

Hallo

Nogmaals ik hier...sorry als ik teveel vragen stel hoor.
Zou iemand mij kunnen vertellen hoeveel de toegang is tot de Sound & Light show?

Dank u wel
Groetjes
Nessa

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: Sound & Light show

Bericht door Rhodosfan » vr feb 11, 2005 3:20 pm

Vanessa schreef:Hallo

Nogmaals ik hier...sorry als ik teveel vragen stel hoor.
Zou iemand mij kunnen vertellen hoeveel de toegang is tot de Sound & Light show?

Dank u wel
Groetjes
Nessa


Hallo Nessa,

Het duurde wel even maar nu heb ik bericht gekregen van de directie van Sound & Light. (zie uittreksel mailbericht) :P :P

Dear Mr. Albrecht,

Thank you for your interest about the Sound and Light of Rhodes.

The ticket price for adults is six (6) euros and for children three (3) euros. Children up to 10 years old have free entrance.

The box office of the spectacle will open on 7th of May and you can also call for more information.
(tel +30 22410 21 922).

Sincerly,

Stavros Stavropoulos
Spectacle Coordinator


gr, Frans
Afbeelding

Vanessa
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 22
Lid geworden op: di dec 28, 2004 6:30 pm

Sound & Light show

Bericht door Vanessa » vr feb 11, 2005 3:25 pm

Hallo Frans

Dank je voor de informatie. Je hebt alweer een dikke kus verdiend :wink:

Tot later :D :D
Groetjes
Nessa

patrick
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 506
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 5:24 pm

Bericht door patrick » wo jul 20, 2005 7:57 pm

die sound and light show was echt een afknapper op de vakantie, zonde van onze tijd en geld!!!!! ik dacht dat we een theaterstuk met laser shows en zo zouden krijgen maar het is gewoon een........ach laat maar, ga het zelf maar aanschouwen, maar zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb!!!dit is echt iets voor 65+ers!!! :twisted:

Gebruikersavatar
Ellada
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 280
Lid geworden op: vr jun 03, 2005 10:55 am

Bericht door Ellada » do jul 21, 2005 9:32 am

Dat heb ik helaas ook vaker gehoord, jammer dat mensen het niet leuk vinden achteraf. Het is wel een mooie locatie.
Rhodos..... What else.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » do jul 21, 2005 9:41 am

Hallo Patrick,

Jammer, maar ja, ligt er natuurlijk ook aan met welke verwachting je hier naar toegaat. Iemand die geinteresseerd is in een stukje geschiedenis van Rhodos zal dit best wel leuk vinden, denk ik.
Misschien heb je mijn bericht hierover anders gelezen dan ik het bedoeld hebt. :oops: :oops:

In Rhodos-stad vinden 's-avonds in de tuin van het Grootmeesterpaleis "Sound & Light shows" plaats, in welke de strijd van de Johanniter tegen de Turken met veel effect verteld wordt. Terwijl het verhaal, met muziek omlijst verteld wordt, worden tevens delen van het Grootmeesterpaleis verlicht. De voorstellingen zijn er in verschillende talen. Bij de ingang kan men zien wanneer een voorstelling in een bepaalde taal plaatsvind. De ingang bevind zich in de buurt van de Mandraki-haven, tegenover de Nieuwe Markt. ( vanaf de taxihalte plaats gezien, richting binnenstad aan de nieuwe markt voorbij.) De ingang ligt dan meteen aan de linker kant.

Voor degene die nu al nieuwsgierig zijn geworden, hierbij een link met een kleine video
.


http://www.hellenicfestival.gr/site/s&l ... p?pageNo=1

gr, Frans
Afbeelding

Plaats reactie