Acropolis van Lindos

Afbeelding
Vragen en tips met betrekking tot bezienswaardigheden en attracties
Plaats reactie
jeroen
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 3
Lid geworden op: za jul 16, 2005 11:27 am

Acropolis van Lindos

Bericht door jeroen » ma aug 01, 2005 11:40 am

Ik ben sinds vorige week terug van mijn eerste bezoek aan Rhodos. Het is echt een prachtig eiland. Ik vind het wel raar dat hier niets staat over de Acropolis van Lindos. Die moet je zeker bezocht hebben. Niet op de ezels want ik vind het erg voor die beestjes...

Ook als je graag snorkelt moet je daar zijn. Er is een kleine baai waar het ideaal is om te snorkelen!!

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: Acropolis van Lindos

Bericht door Rhodosfan » ma aug 01, 2005 12:05 pm

jeroen schreef:Ik ben sinds vorige week terug van mijn eerste bezoek aan Rhodos. Het is echt een prachtig eiland. Ik vind het wel raar dat hier niets staat over de Acropolis van Lindos. Die moet je zeker bezocht hebben. Niet op de ezels want ik vind het erg voor die beestjes...

Ook als je graag snorkelt moet je daar zijn. Er is een kleine baai waar het ideaal is om te snorkelen!!


Hoi Jeroen,

Welkom thuis en in ons forum :P Leuk dat Rhodos jullie goed bevallen heeft. Ja, je hebt gelijk, in deze rubriek stond nog niets over Lindos, maar nu gelukkig wel. :wink: :wink:

Overigens, staat er wel al een reisverhaal op dit forum met info en foto's over Lindos. :idea: :idea:

http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=g ... nd&t=88413

gr, Frans
Afbeelding

jeroen
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 3
Lid geworden op: za jul 16, 2005 11:27 am

Re: Acropolis van Lindos

Bericht door jeroen » ma aug 01, 2005 12:28 pm

Rhodosfan schreef:
jeroen schreef:Ik ben sinds vorige week terug van mijn eerste bezoek aan Rhodos. Het is echt een prachtig eiland. Ik vind het wel raar dat hier niets staat over de Acropolis van Lindos. Die moet je zeker bezocht hebben. Niet op de ezels want ik vind het erg voor die beestjes...

Ook als je graag snorkelt moet je daar zijn. Er is een kleine baai waar het ideaal is om te snorkelen!!


Hoi Jeroen,

Welkom thuis en in ons forum :P Leuk dat Rhodos jullie goed bevallen heeft. Ja, je hebt gelijk, in deze rubriek stond nog niets over Lindos, maar nu gelukkig wel. :wink: :wink:

Overigens, staat er wel al een reisverhaal op dit forum met info en foto's over Lindos. :idea: :idea:

http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=g ... nd&t=88413

gr, Frans


Ik vond het al raar dat ik niks vond, volgende keer zal ik beter rondkijken voor ik iets post :) :wink:

Plaats reactie