Vlindervallei

Afbeelding
Vragen en tips met betrekking tot bezienswaardigheden en attracties
Plaats reactie
Nadia
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 6
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 12:19 pm

Vlindervallei

Bericht door Nadia » ma aug 22, 2005 8:32 pm

Hallo,

Is het nog interessant om de vlindervallei te bezoeken in oktober( wij gaan van 5/10 tot 14/10) . Want ik heb gelezen dat er vlinders zijn tussen juni en september.

Is er ook nog iets anders te zien :?: Moet je inkom betalen ?

Alvast bedankt,

Nadia

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » ma aug 22, 2005 9:27 pm

hoi,
de vlindervallei is verder een mooi stuk natuur waar je doorheen kan lopen... al zou ik er zelf niet heen gaan als er geen vlinders zijn...
maar dat is natuurlijk mijn mening... als je van natuur houdt moet je het zeker doen, maar vlinders zijn er dan geloof ik niet meer..

en of je dan nog entree moet betalen weet ik eigenlijk niet... nu is de entree 5 euro..

groetjes joyce
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » di aug 23, 2005 8:30 am

De vlindervallei is met én zonder vlinders heel erg mooi. Wij moesten in mei 3 euro betalen. Er zijn dan net als in oktober geen vlinders, maar het is wel de moeite waard.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » di aug 23, 2005 9:55 am

ëén van de mooiste plekjes op Rhodes is deze vallei,de beekjes trappentjes ,bankjes krabbentjes water vallentjes ,ik zou zeggen ga er naar toe :lol: al is het alleen om een mooi stukje natuur te zien ,de vlinders zijn er dan inderdaad niet meer ,dat weet ik echt voor 90% zeker!

dus ga er niet met de gedachten ernaar toe om vlinders te zien! er is een tijd geweest (1998) dat was er geen vlinders hoef je ook niet te betalen!

Maar dat zal nu wel anders zijn denk ik :? want sinds de Euro wordt alles wel duurder ,en ze pikken ook op Rhodes een graantje mee.
Je kunt bij het valei ook een museum bezoeken ,met op gezette beesten en gedroogde inseckten het is wel leuk om dat te zien het is niet groot maar gewoon leuk!!!

neem lekker een lunch pakketje mee en ga daar heerlijk onder de bomen zitten zeker in oktober kan het warm zijn ,dus het is meteen een hele verademing!!! :idea: :idea: :idea: nou ik zou zeggen ga er gewoon naartoe en geniet van een mooi stukje natuur Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Shelly
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 16
Lid geworden op: ma jul 25, 2005 10:18 am

Bericht door Shelly » di sep 20, 2005 5:56 pm

ik was er op 7 september geweest, (ben eergisteren thuisgekomen)
en er zitten er nu nog heel veel. dus ik hoop 't voor je, want het was heel erg mooi

viper
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 11
Lid geworden op: wo sep 07, 2005 6:16 pm

Bericht door viper » ma sep 26, 2005 2:32 pm

Ik ben van deze nacht terug thuis.

Er zaten er nog maar niet echt heel veel meer.

De wandeling op zich is trouwens ook heel mooi.

Groetjes

Viper

Plaats reactie