Grootmeesterspaleis

Afbeelding
Vragen en tips met betrekking tot bezienswaardigheden en attracties
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lionne
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1536
Lid geworden op: ma aug 11, 2008 3:43 pm

Grootmeesterspaleis

Bericht door Lionne » wo jun 09, 2010 7:21 pm

Hoi allemaal, razz

Voor wie een wandeling wil maken over de vestingmuren moet er rekening mee houden dat dit, in tegenstelling tot wat hierover geschreven wordt in de reisboekjes, alleen mogelijk is op dinsdag- en zaterdagmorgen van 10 tot 12 uur, kosten 2 euro. Tot half 12 worden nieuwe bezoekers nog toegelaten.

groetjes Lionne smile
Afbeelding

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Re: Grootmeesterspaleis

Bericht door rhodosliefhebber » wo jun 09, 2010 8:16 pm

Hoi Lionne,

Voorzover ik weet is dat altijd zo geweest. Zijn jullie al weer een beetje gewend en hebben de kinderen het ook leuk gehad? Ik heb jullie niet kunnen ontdekken, terwijl wij toch echt goed hebben opgelet.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
moniekvantienen1985
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 297
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 9:09 am

Re: Grootmeesterspaleis

Bericht door moniekvantienen1985 » wo jun 09, 2010 8:50 pm

Hoi Lionne en Annelies,

Ik had op http://www.ando.gr al gezien dat deze gewijzigd waren. Is echt een super handige website, heb er ook de bustijden etc vanaf gehaald.
Voorheen moest je voor 9.30 uur een kaartje gekocht hebben om de muren op te kunnen, vind de nieuwe wel een prettigere tijd, hoeven we 's ochtends niet zo vroeg op.
Alleen wel jammer dat het een dag minder geworden (eerst was het ook op donderdag) is, maar ja, als je dat weet kun je daar rekening mee houden.
We willen de wandeling over de muren ook dit jaar weer gaan maken, want blijft toch mooi om allemaal te zien.

Groetjes Moniek
Dit jaar wordt het een Blue Cruise met jawel een dag Rhodos en een dag Symi :):)

Plaats reactie