ixia

Afbeelding
Vragen en info's over Rhodos-stad en de overige vakantieplaatsen op het eiland
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

ixia

Bericht door Ella » do feb 10, 2005 2:28 pm

Ixia is redelijk,je kan hier pinnen en je heb hier een grote supermarkt,maar toch als ik iedereen advies mag geven ,ga naar Trianta of Rhodes stad want daar heb je nu eenmaal meer te doen,omdat wij een scooter huren komen we overal en dan maak het niet echt uit waar je zit,maar ik hou ervan om s,morgens een heerlijke wandeling te maken en om wat te zien nou dan is ixia niet echt een oplossing,dus wij hebben weer voor Trianta gekozen en daar zullen we geen spijt van krijgen.

De hartelijke groeten van Ella 8)
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » do feb 10, 2005 11:19 pm

hoi hoi,

ik ben 2x in ixia geweest... en vind het op zich wel gezellig... als die barretjes naast elkaar... als je er bent moet je een coctailtje gaan drinken bij HIPPOCAMPUS! die zijn verrukkelijk!

groetjes

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » vr feb 11, 2005 8:46 am

Voor joyce
Wat goed dat je over Hippocampus begint,daar hebben wij weleens een onbijtje genomen,inderdaad deze was ik echt even vergeten :oops: .ook hebben wij daar eens gewoon gegeten het was daar erg goed,maar mijn probleem was dat je gewoon niet echt een stuk kon wandelen (de natuur in ) je bleef maar een beetje bij de zee hangen of je nam de kustlijn naar rhodes stad wat ook erg mooi is,dus daarom zal ik niet zosnel meer voor Ixia kiezen ,en in de twee weken dat wij in Ixia zaten ,gingen we elke dag naar Trianta toe dit trok ons gewoon ,maar Hippocampus zoeken wij dit jaar weer op en dan nemen we een coctail dat beloof ik je.
Groet Ella :D
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » vr feb 11, 2005 7:49 pm

ja is goed misschien komen we elkaar daar nog wel tegen...

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » vr feb 11, 2005 10:24 pm

Ga je dit jaar ook weer naar Rhodes dan?en waar zit je dan!!
Wij gaan in juni en we hebben er heel veel zin in.
Dus misschien tot ziens :wink:
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » za feb 12, 2005 9:21 pm

hoi,
ik ga 24 juli... maar iig alvast veel voor vreugde...

groetjes

jeroen
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 3
Lid geworden op: za jul 16, 2005 11:27 am

Bericht door jeroen » za jul 16, 2005 11:30 am

Wij vertrekken nu dinsdag (19 juli) naar Ixia. Het is de allereerste keer dat we Rhodos bezoeken... Die coctailbar gaan we zeker uitproberen. Bedankt voor de tip. Is er nog iets in de buurt dat we zeker moeten proberen?

Groetjes Jeroen

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » za jul 16, 2005 1:19 pm

jeroen schreef:Wij vertrekken nu dinsdag (19 juli) naar Ixia. Het is de allereerste keer dat we Rhodos bezoeken... Die coctailbar gaan we zeker uitproberen. Bedankt voor de tip. Is er nog iets in de buurt dat we zeker moeten proberen?

Groetjes Jeroen


Hallo Jeroen,

Welkom in ons Rhodos vakantieforum. :P Ik denk dat Rhodos jullie wel zal bevallen. Pas op voor het "Rhodosvirus" :wink:
Ga zeker eens Rhodosstad bezoeken, met name de oude stad en de Mandrakihaven. Zeker weten dat jullie dit vaker willen doen. :lol:
Ik wens jullie a.s. dinsdag een goede vlucht en een hardstikke fijne vakantie op "ons eiland" . 8)

P.S. Zou leuk zijn als jullie bij terugkomst (nog even niet aan denken :wink: ) ons hier in het forum laten weten hoe Rhodos jullie bevallen heeft. :idea:

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ellada
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 280
Lid geworden op: vr jun 03, 2005 10:55 am

Bericht door Ellada » za jul 16, 2005 2:29 pm

Als je lekker wandelingen wilt maken, kan je ook een accomodatie in Archangelos nemen.
Dan heb je een hele andere vakantie als in Ialyssos.
Rhodos..... What else.

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » za sep 03, 2005 8:11 pm

:) helemaal eens!!

Archangelos is heerlijk niet-toeristisch! Tenminste , nog niet zo erg.
Er zijn echter wel wat leuke restaurantjes en bars. De moeite waard, en de mooie natuur op loopafstand.

Zeker zijn ook de stranden in de buurt de moeite waard!!! 8)
You only live once....

Gebruikersavatar
djdakman
Expert User
Expert User
Berichten: 54
Lid geworden op: wo nov 24, 2004 9:42 pm

Re: ixia

Bericht door djdakman » ma jan 05, 2009 9:12 pm

Hoi hoi ,
Ixia is voor ons the place to be , lekker rustig en inmiddels heel veel winkeltjes ,bars en reataurants erbij in de twaalf jaar dat we hier komen .
Vanuit onze vaste verblijfplaats Rodos-Palace onder de weg door naar het strand en ook daar plek zat .
Vanuit ixia ondernemen wij onze uitstapjes via rhodos stad naar tja vul maar in ..............en per boot , bus of af en toe een taxi , zo kunnen wij als we op ixia zijn van de rust genieten en toch altijd overal heen .
Het maakt dus eigenlijk niet uit welk gedeelte je zit , persoonlijk houd ik er niet van om eventueel een hotel in de stad te hebben , lijkt me heel erg luidruchtig , maar ieder zijn voorkeur maar allen de zelfde liefde RHODOS aq4 .
Deze week ik, denk aankomend weekend gaan we alvast boeken en jawel rodos_palace hotel in ixia w7

Groetjes Leida en André

Plaats reactie