Waar naar toe???

Afbeelding
Vragen en info's over Rhodos-stad en de overige vakantieplaatsen op het eiland
Plaats reactie
xxLadyStaartjexx
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 3
Lid geworden op: do aug 04, 2005 1:22 pm

Waar naar toe???

Bericht door xxLadyStaartjexx » do aug 04, 2005 1:29 pm

Hallo!

Mijn naam is Willy en ik wil volgend jaar met mijn vriend en ons zoontje (dan ruim anderhalf jaar) naar Rhodos op vakantie. Nu heb ik een paar vraagjes.

Welke plaats kun je het beste naartoe met een kleintje?
Wij houden van gezellige straatjes met veel winkeltjes en restaurants. Evt. een gezellige boulevard.

Welk hotel kunnen wij het beste uitzoeken? Wij houden van gezelligheid en willen dus ook een hotel met een gezellige bar waar we 'savonds lekker buiten een borreltje kunnen drinken.... (babyfoon mee natuurlijk) Ook zou het niet heel vervelend zijn om een hotel aan het strand te hebben.

Ik hoop dat iemand mij hier over kan informeren, ik ben benieuwd!

Groetjes,

Willy

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: Waar naar toe???

Bericht door Rhodosfan » do aug 04, 2005 9:13 pm

xxLadyStaartjexx schreef:Hallo!

Mijn naam is Willy en ik wil volgend jaar met mijn vriend en ons zoontje (dan ruim anderhalf jaar) naar Rhodos op vakantie. Nu heb ik een paar vraagjes.

Welke plaats kun je het beste naartoe met een kleintje?
Wij houden van gezellige straatjes met veel winkeltjes en restaurants. Evt. een gezellige boulevard.

Welk hotel kunnen wij het beste uitzoeken? Wij houden van gezelligheid en willen dus ook een hotel met een gezellige bar waar we 'savonds lekker buiten een borreltje kunnen drinken.... (babyfoon mee natuurlijk) Ook zou het niet heel vervelend zijn om een hotel aan het strand te hebben.

Ik hoop dat iemand mij hier over kan informeren, ik ben benieuwd!

Groetjes,

Willy


Hoi Willy,

Als ik je vakantiewensen zo lees, denk ik meteen aan Rhodosstad. :idea: (is natuurlijk ook niet verwondelijk, immers verblijven wij altijd daar) :wink:
Gezellige straatjes, winkeltjes, restaurants, tavernes, boulevard, Mandrakihaven en niet te vergeten: de oude stad.....je vind het allemaal in Rhodosstad.
Hotel Belvedere Beach aan de westkust en hotel Mediterranean aan de oostkust zijn zeer aan te bevelen.

Zouden jullie voor Rhodosstad kiezen dan wel hier een belangrijke tip voor stellen met kleine kinderen. In de oude stad,met name in de kleinere steegjes is het ondoenlijk om met een wandelwagentje met kleine wieltjes te lopen. Dus: zeker een meenemen met grotere wieltjes.

Maar ja, jullie hebben nog even de tijd om jullie te orienteren en wie weet krijgen jullie alhier nog veel meer tips. :idea:

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » di aug 09, 2005 11:25 pm

:) Hoi Willy!

Wij komen al 9 jaar op Rhodos en de laatste 3 jaar ook met ons zoontje. Hij is nu ruim 3 jaar en gaat in september voor de 5e keer mee!

Frans heeft gelijk, Rhodosstad is , denk ik, de beste plaats voor jullie. Je zit midden in de gezellige drukte en alle gezelligheid is op loopafstand, de nieuwe stad, de oude stad, het strand...

Een echte aanrader vinden wij ook Hotel majestic, in de nieuwe stad. Eigenlijk wat misleidend omdat je geen hotelkamer hebt, maar een appartement. Dit jaar zijn ze de boel daar flink aan het renoveren, en het word heel mooi.
Een groot voordeel hier, is de super gezellige bar. Deze word gepacht door Michaelis, die alles zal doen om het naar je zin te maken. Dus idd, babyfoon mee, en je kunt je prima vermaken, tot diep in de nacht als je dat wilt. 8)
Als je vast een kijkje wilt nemen..... http://www.majesticsbar.com

Groetjuh Tineke
You only live once....

xxLadyStaartjexx
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 3
Lid geworden op: do aug 04, 2005 1:22 pm

Waarnaartoe???

Bericht door xxLadyStaartjexx » wo aug 10, 2005 11:59 am

Hallo Frans en Tineke,

Hartstikke bedankt voor de Info... Klinkt geweldig allemaal, heb er nu al zin in! Hi hi hi... Het duurt nog maar een jaartje ha ha ha....

Groetjes,

Willy

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » vr aug 26, 2005 10:24 pm

:D
Dat gaat snel genoeg hoor, Willy! :wink:
You only live once....

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » do feb 16, 2006 5:00 pm

Ja waar naar toe het is de vraag voor vele die een reis willen en gaan boeken!

Hoewel er hier vele zijn die absoluut weten welke hotel of appartementen complex ze willenis het toch altijd weer spannend,en zou het net zo zijn als toen ect ect!

Hier zijn er vele die weg lopen met Rhodes stad !en ja als je hier loopt dan begrijp je het meteen !
toch ben ik de boos doener en ik zoek mij vertier het liefst in Trianta of Ixia! ddar kan ik van de rust genieten en onze vrienden op zoeken!

EN RHODES STAD daar zijn we binnen 10 min!
heerlijk even tuffen langs de west kust en genieten van de heldere zee !

Ja Rhodes is van alle gemakken voor zien zoals je kan zien! :wink:

Groet ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » do feb 16, 2006 6:09 pm

ik ga helemaal met je mee Ella, ik ga ook helemaal voor Trianda...
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » vr feb 17, 2006 7:29 am

Ik ga ook helemaal voor Trianda.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

patrick
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 506
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 5:24 pm

Bericht door patrick » vr apr 21, 2006 1:50 pm

ben de eerste keer in trianda geweest, maar vind rhodos stad toch iets praktischer, en er is meer te doen en te zien....

Plaats reactie