TRIANDA

Afbeelding
Vragen en info's over Rhodos-stad en de overige vakantieplaatsen op het eiland
Plaats reactie
Mr S
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 10
Lid geworden op: ma apr 24, 2006 7:32 pm

TRIANDA

Bericht door Mr S » zo apr 30, 2006 4:02 pm

Hey mensen,

wat is er allemaal te doen in trianda? wat voor soort winkels en is er een plein met cafeetjes of meer een straat waar et beetje bijelkaar zit of allemaal verspreid?
en qua restaurantjes wat voor soort allemaal grieks?of ook wat anders?

Grtz Sandro

patrick
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 506
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 5:24 pm

Bericht door patrick » zo apr 30, 2006 9:38 pm

je kunt er heerlijke pita's kopen :wink: !!!
Rhodos...........waar anders?..... Afbeelding

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » vr mei 12, 2006 7:57 am

Trianta beschikt over veel winkeltjes en restaurantjes, een boulevard heb je daar weer niet ,maar de winkeltjes staan in straatjes als je de strand van Trianta zal bezoeken dan merk je dat het daat erg keiig is dus waterschoenen meenemen! wel is het zo dat er hier altijd een aangenaam windje waait ,en dat is zeker niet verkeerd!op Rhodes!
een pleintje is daar niet echt te vinden,maar het is daar best gezellig !

wij zitten graag in Trianta omdat het daar niet over bevolkt is en er een leuke sfeer hangt zeker in de avond uren!

In Trianta kan je zo wie zo 2 pin automaten vinden ,en als je de hooftweg oversteekt kan je daar een grote supermarkt vinden!en de weg richting Filerimos klooster wat ook een anrader is trouwens!

En één ding in Trianta zit je super centraal je zit zo in Rhodes stad ,Ixia of Kremasti echte punt om een leuke en een gezellige vakantie te vieren!

Hou je nou meer van uitgaans leven dus disco,s en daar waar veel jeugd komt dan raad ik Trianta wel weer af en stuur ik jou meteen naar Rhodes stad!

Groetjes Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » za mei 13, 2006 2:50 pm

nou ook in trainda kan je goed uitgaan hoor... ik tenminste wel..
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

patrick
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 506
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 5:24 pm

Bericht door patrick » za mei 13, 2006 4:43 pm

Heb je daar discotheken dan?? of leuke barretjes?? :? :? :?:
Rhodos...........waar anders?..... Afbeelding

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » zo mei 14, 2006 5:09 pm

allebei....
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Henri
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 129
Lid geworden op: vr apr 27, 2007 12:45 pm

Supermarkten

Bericht door Henri » ma mei 07, 2007 7:44 pm

Weet iemand ook of en waar er supermarkten zijn in Trianda (beetje redelijk grote bijvoorbeeld)?

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » di mei 08, 2007 6:30 am

Hallo Henri,

Er zitten in Trianda verschillende restaurants, zoals Griekss, Chinese en Italiaanse. Keuze genoeg. Er zitten twee vrij grote supermarkten, één langs de weg naar Rhodos-stad, dat is de Champion en één achter het politiebureau. Dat is de Spar.

Veel plezier en heb je nog meer te vragen, vraag het maar.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Henri
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 129
Lid geworden op: vr apr 27, 2007 12:45 pm

Bericht door Henri » di mei 08, 2007 10:21 am

rhodosliefhebber schreef:Hallo Henri,

Er zitten in Trianda verschillende restaurants, zoals Griekss, Chinese en Italiaanse. Keuze genoeg. Er zitten twee vrij grote supermarkten, één langs de weg naar Rhodos-stad, dat is de Champion en één achter het politiebureau. Dat is de Spar.

Veel plezier en heb je nog meer te vragen, vraag het maar.

Groetjes,

Annelies


Aah oke, de Champion is vaak wel een redelijk grote supermarkt inderdaad. Ik ben nog nooit op Rhodos geweest dus de locaties zeggen mij nu (nog) niks :). Is er toevallig niet ergens een kaartje/plattegrond van Trianda?

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » di mei 08, 2007 1:53 pm

Hallo Henri,

Ik zag dat jullie naar Kassandra gaan. Dan kom je in ieder geval tijdens je bustransfer langs de Champion. Aangezien Kassandra redelijk in de buurt ligt van het politiebureau is ook de Spar dichtbij. Of er een plattegrond is van Trianda weet ik eigenlijk niet. Trianda is namelijk niet zo vreselijk groot. Een andere naam voor Trianda is Ialyssos. Misschien dat je op google iets te weten kunt komen.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Henri
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 129
Lid geworden op: vr apr 27, 2007 12:45 pm

Bericht door Henri » di mei 08, 2007 5:27 pm

rhodosliefhebber schreef:Hallo Henri,

Ik zag dat jullie naar Kassandra gaan. Dan kom je in ieder geval tijdens je bustransfer langs de Champion. Aangezien Kassandra redelijk in de buurt ligt van het politiebureau is ook de Spar dichtbij. Of er een plattegrond is van Trianda weet ik eigenlijk niet. Trianda is namelijk niet zo vreselijk groot. Een andere naam voor Trianda is Ialyssos. Misschien dat je op google iets te weten kunt komen.

Groetjes,

Annelies


Ok, opletten tijdens de transfer dus :D. Bedankt in ieder geval.

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » wo mei 09, 2007 7:38 am

De vraag is natuurlijk wel waar je zit,je moet weten dat Trianta in tweeen is gesplitst.
Dit komt door de weg (vrij drukke weg) de spar zit inderdaad richting Filerimos daar kan je ook telefooneren.

En waar Annelies over praat zit eigenlijk op de grens van Trianta en !!! Ixia daar kan je pinnen.
Zit jij met je complex in de hoek van bijvoorbeeld Sun beach dan zit je wel wat ver van deze winkels af!

Maar het is met de schooter /auto wel goed te doen!

Wil je helemaal een grote supermarkt zien??? dan moet je naar de LIDHEL gaan in Rhodes stad :wink: :wink:

Groet Ella


O ja hier nog even een tip van Eltje GREEKLAND daar moet je eens naar toe gaan (Sorry daar was ze weer) :oops: :oops:
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » wo mei 09, 2007 1:31 pm

Hoi Ella,

De Champion zit niet in de buurt van Ixia hoor. Misschien dat er daar ook één is, maar de Champion die ik bedoel zit echt in Trianda. Als je van Sun Beach gaat lopen is dat hooguit 10 minuten, maar met boodschappen kan dat een aardig eind zijn. Henri zit in Kassandra, daar is de Spar waarschijnlijk wat dichter bij. Tegenwoordig zit er ook in Lidl in de buurt van de allergoedkoopste pomp op Rhodos bij de Spar een de oostkust. De Lidl vind ik wel veel duurder dan de Lidl in Nederland.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Plaats reactie