goede kaart van Rhodos

Afbeelding
Vragen en info's over Rhodos-stad en de overige vakantieplaatsen op het eiland
Plaats reactie
Eric
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 100
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 1:11 pm

goede kaart van Rhodos

Bericht door Eric » ma mei 15, 2006 11:13 am

Waarschijnlijk ben ik niet de eerste die hierom vraagt, maar is er een link naar een goede kaart van Rhodos met daarop de populaire plaatsen? In mijn tijd was er alleen in Lindos en in Rhodos stad Ixia wat te doen, nu hoor ik allemaal mooie nieuwe plaatsen.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » ma mei 15, 2006 1:09 pm

Hoi Eric,

Een goede kaart op het net is moeilijk te vinden. :? Zelf kijk ik veel op de volgende link: http://www.rodos.com/maps.htm :idea: Is in ieder geval....iets :wink: :wink:

Tip: Als je Rhodos bent, koop er een in de vele winkeltjes die er zijn. Landkaarten en plattegronden in overvloed en niet duur :idea:

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » ma mei 15, 2006 8:49 pm

Ik weet dat het niet ORGINEEL klinkt,omdat ik het vaker hebt genoemd hier op het forum.

Maar weet je Eric als je een echte goede kaart van Rhodes wil hebben,die heel recent is en zeer uitgebreid plus erg duidelijk?????

Dan moet je even het ANWB boekje kopen RODOS EXTRA dan weet ik dat jij alle plaatjes kan vinden die op Rhodes te vinden zijn

DUS :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

Het kost tussen de 7 a 6 euro dus kan je hem niet voor laten liggen toch !

oja aan het boekje zelf heb je ook heel veel er staan leuke routes in die echt moet maken,dus als ik jou was zal ik maar snel naar de boeken handel gaan!!!

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

patrick
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 506
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 5:24 pm

Bericht door patrick » ma mei 15, 2006 9:10 pm

Die boekjes kopen wij ook altijd, echt super-boekjes met ontzettend veel informatie waar je ook echt iets aan hebt.
Rhodos...........waar anders?..... Afbeelding

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » di mei 16, 2006 10:31 pm

ja idd die wilde ik ook noemen ja, echt fijn boekje heb hem nu voor het eerst gekocht en al 3x gelezen... haha
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

joke
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 8
Lid geworden op: wo jan 03, 2007 7:07 pm

boekje ANWB

Bericht door joke » di jan 16, 2007 7:15 pm

Hoi,
ook wij hebben het boekje gekocht. Voor ANWB leden kost het boekje 6,50, voor niet leden 6,95. Er staat ontzettend veel informatie in, met mooie auto-routes.
Pffff, waarom duurt het nog 5 maanden voordat we op vakantie kunnen?? :(
Reis al een aantal jaren naar Griekenland en al vele eilanden bezocht. In 2007 gaan we naar Rhodos!! We hebben een hotel in Rhodos stad geboekt.

Gebruikersavatar
dirk
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 138
Lid geworden op: ma jan 09, 2006 9:17 pm

Bericht door dirk » wo jan 17, 2007 10:29 pm

voor kaarten van griekenland en eilanden raad ik jullie road editions aan, zeer gedetaileerd. Verkrijbaar in de betere reisboekhandel of ter plaatse in rodos bv.
Bezoek onze site : http://www.dirkenels.tk

Plaats reactie