duiken

Afbeelding
Vragen en tips over excursies en bootreisjes naar de nabij gelegen eilanden/dorpen en naar Marmeris in Turkije.
Plaats reactie
patrick
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 506
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 5:24 pm

duiken

Bericht door patrick » di mei 24, 2005 3:08 pm

ik ga met mijn vriendin ook een dagje duiken met de waterhoppers. dat heb ik 6 jaar geleden ook gedaan en is me meer dan uitstekend bevallen.

http://www.waterhoppers.com

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

duiken

Bericht door Ella » do mei 26, 2005 9:46 pm

ook wij hebben dit gedaan we hebben nog een video liggen waarop je kan zien hoe we onderwater zwommen ,ik heb er ook erg van genoten maar m,n man minder die werd zeeziek en niet z,on klein beetje ook hij wil hoe dan ook het nog eens mee maken maar dan rijden we gewoon met een schooter naar de Kalithea baai ,nu weet ik niet of je daar dan zo op het boot van de waterhoppers mag klimmen en vragen joh mogen we duiken? we zien wel hoe het gaat lopen in ieder geval nemen we de duikbril mee en een snorkel en we genieten van Rhodes maar dan onder water!!
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

patrick
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 506
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 5:24 pm

Bericht door patrick » vr mei 27, 2005 11:56 am

ik heb ook nog ergens zo'n duikvideo van mijn maatje en mij thuisliggen, was wel prijzig hoor, wij moesten geloof ik 75 gulden aftikken voor die band.

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » vr mei 27, 2005 7:43 pm

ja dat klopt wel volgens mij was het ook zo duur m,n amn kreeg in ieder geval een rol beroerte maar we hebben wel het bewijs dat we gedoken hebben en pas hebben we hem nog gedraaid ook hebben we foto,s ach ja vakantie is gewoon duur als je maar geniet daar gaat het om Toch :?:

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

annemarie

Bericht door annemarie » ma jun 27, 2005 11:21 pm

Gezien de reacties kun je dus goed duiken rondom Rhodos. Zijn er nog plaatsen aan te bevelen mbt duikschool of plaats waar gedoken wordt?

Ik ga dit jaar voor het eerst naar Rhodos en ben ook benieuwd naar het onderwater leven!

Alvast bedankt
Annemarie

Gebruikersavatar
Ellada
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 280
Lid geworden op: vr jun 03, 2005 10:55 am

Bericht door Ellada » di jun 28, 2005 8:27 am

wat leuk dat je voor het eerst naar rhodos gaat annemarie! het zal je zeker bevallen :D

de waterhoppers hebben een eigen site: :arrow:
http://www.waterhoppers.com/
Rhodos..... What else.

patrick
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 506
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 5:24 pm

Bericht door patrick » di mei 16, 2006 11:53 am

Ht is wel raar dat ze op een groot eiland als Rhodos maar 3 Paddi duikscholen hebben. Op malta (wat 10x kleiner is) hebben ze er ongeveer 33!! :?
Rhodos...........waar anders?..... Afbeelding

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » di mei 16, 2006 10:09 pm

8) Malta zal misschien beter geschikt zijn voor het duiken....
You only live once....

Plaats reactie