als "bleu" naar Rhodos

Afbeelding
Vragen en tips over excursies en bootreisjes naar de nabij gelegen eilanden/dorpen en naar Marmeris in Turkije.
Plaats reactie
den Herman
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 1
Lid geworden op: za mei 20, 2006 8:20 am

als "bleu" naar Rhodos

Bericht door den Herman » za mei 20, 2006 8:47 am

Hei, beste forum

wij vertrekken op 24 mei voor 8 dagen, naar Rhodos (mitis petit palais)
kan iemand mij een programmaatje aanraden om elke dag iets schoons en prettigs te zien en te beleven, ook boottochtjes, excursies, misschien autgo huren, ezeltochtje..........dus graag enige specifieke tips
Ik ben er jullie dankbaar voor
Herman :oops:
don't care as long You know, I care !!

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » za mei 20, 2006 9:20 am

Hallo Herman,

Nogmaals, welkom in ons zonnige forum en wij hopen dat je er veel en nuttige informatie zult vinden. :)

24 mei......dat is dus al over enkele daagjes (of was het niet 24 juni) :!: :!:
Nu dan, allereerst jullie hotel is een prima klasse A hotel in het noordelijke gedeelte van Rhodosstad ( ligt eigenlijk precies tussen de west- en oostkust in, dus dat is wel ideaal)

8 dagen Rhodos, zo zullen jullie wel merken, is best wel kort :? :? vooral, als men zoals uit je vragen blijken,veel wilt zien en ondernemen. Ik zou zeggen: huur voor een dag of 3 een auto en ontdek Rhodos op eigen houtje :idea: In dit forum staat voldoende bezienswaardigheden beschreven.
Voorts zou ik jullie 1 of 2 boottochten willen aanraden, b.v. die naar Simy en naar Lindos. :idea:

Tip: zie ons verslag van de boottocht naar Lindos: http://www.xsbb.nl/phpbb//viewtopic.php ... nd&t=88413

Wel boeken aan de mandrakihaven zelf. (scheelt heel wat euro's) :wink:

En wat natuurlijk niet mag missen: ontdek De "old Town" van Rhodosstad. Het zal jullie zeker plezieren. :P :P

Herman, zoals al geschreven, er staat al een hele hoop informatie op ons forum en er zijn veel users die je graag van de nodige informatie willen/kunnen voorzien.

P.S. Sinds enkele weken beschikt ons forum eindelijk ook over een zoekfunctie, dus dat scheelt weer :lol: :lol:

Ik zou zeggen: begin maar alvast de koffers in te pakken en lees ondertussen maar vlijtig in het forum. :wink: :wink:

Alvast voor straks; een goede vlucht en een prettige vakantie op ons eiland.

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » ma mei 22, 2006 10:10 am

Hoi Herman
Wat zou ik jou aan willen bevelen heel veel eigenlijk!

Ga in de eerste instantie op zoek naar foto,s hier op het forum je zal er genoeg tegen komen!!!!!!

Vergeet de Monthe Smith niet eeuwe oude arena zorgt hier voor een speciale sfeer (je gaat terug in de tijd van de gladiatoren!)
Natuurlijk zou ik zeggen ga naar Embona als je van een wijntje houdt ,dit is een prachtige ruige gebied ,waar je zo in de druiven velden beland,en in Embona zelf zijn div wijn fabriekjes te vinden waar je wijn kan proeven en kopen!

Met een auto zou dit een leuk tochtje zijn !!!

Lijk bij de bezienswaardig heden hier op het forum en ook hier zal je het nodige kunnen vinden!
Jammer dat je ons zo laat .iets laat weten dat je naar Rhodes gaat want joh er zijn er genoeg die zou willen helepen ,maar als ik het goed begreep ga je deze week al weg!!

Orienteer je hier goed
voor leuke plekjes zijn er zoveel tips ,LINDOS bijv ,en ja ik ben het met Frans eens de oude stad mag je niet vergeten dat is echt de moeite waard

in ieder geval een hele fijne reis en heel veel plezier!!

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » ma mei 22, 2006 3:10 pm

Hoi Herman!

Lekker voor jullie zeg!!!!!
Lees inderdaad de boel hier maar even goed door, vooral wat betreft de excursies, restaurants, reisverslagen.....je kunt echt in korte tijd veel tips lezen!!
Ook hierboven vind je al het nodige!! :wink:

Ik zag ook dat je de website van Majestic's Bar hebt bezocht. ik kreeg een mailtje door van je, dat waarschijnlijk bedoelt was voor het gastenboek?
Zeg het maar even als dat zo is. Ik denk dat je "firefox" ervoor heeft gezorgd dat je berichtje bij mij terecht is gekomen (webmaster) in plaats van het gastenboek. Als dat zo is, zal ik je berichtje even voor je in het gastenboek plaatsen :wink:

Heel veel plezier alsvast, en als je in Majestic bent, doe Michaelis de groetjes van Tineke!!!

gree(k)zzz Tineke
You only live once....

Plaats reactie