Excursies bij reisleiding boeken?

Afbeelding
Vragen en tips over excursies en bootreisjes naar de nabij gelegen eilanden/dorpen en naar Marmeris in Turkije.
Plaats reactie
Marije
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 24
Lid geworden op: vr jul 07, 2006 11:39 pm

Excursies bij reisleiding boeken?

Bericht door Marije » ma jul 10, 2006 12:16 pm

Goed, op dit forum heb ik al heel veel leuke ideeën gezien voor excursies. Hoe boeken jullie die? Bij de plaatselijke bevolking of bij je reisorganisatie?

Wie heeft trouwens ervaring met Sudtours als reisorganisatie? Op Corfu was het allemaal door hen wel goed georganiseerd. Ben benieuwd hoe dat op Rhodos gaat.

Vandaag trouwens de vliegtijden gehoord. 6.40 heen en 22.20 terug: hebben we tenminste wel wat aan onze dag daar :)
Wij gaan van 13-23 juli naar Trianda, Rhodos

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » ma jul 10, 2006 1:10 pm

hoi hoi,

excursies zou ik niet bij de reisleiding boeken, is veel duurder... dus gewoon lekker zelf zou ik zeggen. Huur een auto en scooter en je kan er zelf op uit...

sudtours vorig jaar trouwens geen problemen mee gehad... dit jaar weer

groetjes joyce
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » ma jul 10, 2006 1:56 pm

Hallo Marije,

Inderdaad, het boeken van de diverse excursies/bootreisjes is bijna de helft goedkoper als je deze zelf t.p boekt. Alle bootreisjes kun je gewoon aan de Mandrakihaven boeken. Excursies met de bus worden bij de plaatselijke reisburo's eveneens een stuk goedkoper aangeboden. :idea:

Je moet dan wel zelf voor vervoer regelen van je hotel naar b.v. de mandrakihaven of de opstapplaats van de bus. :!:

groetjes,

Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » ma jul 10, 2006 3:40 pm

Ik ben het met joyce en Frans eens boek je reis bij de Mandraki haven genoeg die daar reclame maken bijv met boottochtje naar Simi of Lindos of naar Mamaris(turkye) voor de rest kan je veel zelf op zoeken bijv de vlinder vallei je gaat in een mooie periode dus je zal er genoeg vlinders zien het is wel één soort.

Laat ik het zo maar zeggen op Rhodes is er genoeg te zien dus je komt je dagen wel door :wink:

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Marije
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 24
Lid geworden op: vr jul 07, 2006 11:39 pm

Bericht door Marije » di jul 11, 2006 4:04 pm

Maar daar twijfel ik ook niet aan hoor Ella! Het zal vast super worden met een leuke afwisseling tussen lui liggen aan het strand/zwembad en excursies doen. Ik wil graag naar het waterpark, de vlindervallei, Rhodos-stad en Lindos. Ik twijfel nog over Turkije... het lijkt me niets, maar juist omdat we er zo dichtbij zitten wil ik er misschien toch een kijkje nemen of het echt niets is.

We vliegen met Transavia trouwens.. wie weet wat a la carte betekent? Dat je iets kunt kopen als je daar zin in hebt? We vlogen de vorige keer namelijk met dutchbird en toen had je vouchers waarmee je dingen kon kopen.
Wij gaan van 13-23 juli naar Trianda, Rhodos

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » di jul 11, 2006 4:20 pm

We vliegen met Transavia trouwens.. wie weet wat a la carte betekent? Dat je iets kunt kopen als je daar zin in hebt? We vlogen de vorige keer namelijk met dutchbird en toen had je vouchers waarmee je dingen kon kopen.


Hallo Marije,

Inderdaad, a la carte betekent dat je eten en drinken en andere versnaperingen kunt kopen als je zin hebt. :idea:

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » di jul 11, 2006 5:55 pm

Hoi Marije,

De versnaperingen aan boord zijn alleen wel prijzig en niet altijd aanwezig. Wij hebben op een terugvlucht gehad dat er maar twee sandwiches voor het hele vliegtuig waren. Dat is ongetwijfeld een uitzondering, maar je mag ook zelf eten meenemen en daar eten.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Plaats reactie