Simkaart

Afbeelding
Vragen en info's over het gaan wonen en/of werken op Rhodos
Plaats reactie
Melanie
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 2
Lid geworden op: do mar 02, 2006 4:07 pm

Simkaart

Bericht door Melanie » do mar 02, 2006 4:10 pm

Hallo Allemaal!

Een leuk forum! Ik ga aankomende zomer wonen op Rhodos en stage lopen, heb er heel erg zin in! Dus vandaar dat ik op deze site aan het rondkijken ben voor al mijn vragen!
Maar weet iemand ook wat voordeliger is: een Griekse simkaart kopen....of bellen vanuit een telefooncel?
En hoe duur is het ongeveer??

Nou heel erg bedankt!

Groetjes Melanie

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » do mar 02, 2006 4:52 pm

Welkom op het forum. Ik ben erg jaloers op het wonen op Rhodos. Ik weet niet wat goedkoper is een telefoonkaart (was nooit zo duur) of een Griekse sim-kaart. Ik weet zeker dat hier wel mensen te vinden zijn die daar iets over weten. Ik wens je heel veel plezier op Rhodos, maar dat gaat zeker lukken. Ga je er voor het eerst heen?

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Melanie
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 2
Lid geworden op: do mar 02, 2006 4:07 pm

Bericht door Melanie » do mar 02, 2006 4:56 pm

Hallo Annelies!

Bedankt voor de snelle reactie!
Ja ik ga er voor de eerste keer heen, maar aan alle verhalen hier te zien ga ik het erg naar mijn zin hebben op Rhodos!

Groetjes Melanie

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » do mar 02, 2006 5:51 pm

Hallo Melanie,

Nogmaals,welkom in ons Rhodosforum :P

Jonge, jonge.........een hele zomer wonen op Rhodos :P :P :P een wensdroom voor velen van ons, denk ik zo :lol:

Wat betreft een Griekse Simkaart c.q. telefonkaarten kan ik alleen maar zeggen dat wijzelf altijd gebruik maken van telefoonkaarten. In vergelijking met ons eigen mobieltje scheelt dat handen vol geld :idea: :idea:

veel lees- en kijkplezier en het zou natuurlijk te gek zijn als je straks vanuit Rhodos af en toe "online" zou komen om ons de laatste nieuwtjes te vertellen :wink: :wink:

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » do mar 02, 2006 6:11 pm

hoi hoi,

als ik in rhodos ben maken we meestal gebruik van een telefoonkaart...
maar dan zijn we er maar een paar weken...
ik denk dat in jou geval een griekse simkaart handiger is..
maar misschien moet je het zelf een kijken als je daar bent...

ik ben iig heel jaloers op je en wens je alvast heel veel succes...

waar ga je eigenlijk stage lopen?

groetjes joyce
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » zo mar 05, 2006 5:22 pm

Hee voor het eerst naar Rhodes en dan daar meteen een jaar blijven????nou Melanie dat doe je dan goed!erg leuk voor je en ik hoop dat je het eiland net als ons ook erg leuk zal gaan vinden!

Voor een langere tijd zou je zeggen dat een sim kaart ideaal zou zijn helemaal omdat je altijd bereikbaar ben! maar het vreet tikken! en ik denk dat dan een telefoon kaart stukken goedkoper zal zijn Telefoon cellen in over vloed op Rhodes!

Maar één ding jou Familie kan jou dan niet bereiken dus wat is handig!!!!!
Het heeft dus twee kanten :cry: :cry: dus ik zou jou wel wat advies willen geven maar daar moet je echt zelf uit komen hoe vaak ben je van plan om te bellen ,hoe lang ben je van plan om te bellen,hoeveel verschillende mensen wil je bellen! dat weet jij zelf .

Ik zou jou ook willen zeggen dat je misschien het beste kan gaan mailen in een internet cafe dan heb je helemaal lage kosten en blijf je ook een beetje bij wat er in dat koude natte Hollandje gebeurd :wink: :P :P

Maar ik zou zeggen bekijk het daar ter plekken bel in iedergeval niet vanuit je hotel of verblijf waar je zit dan schrik je het apen zuur!!!!

Groetjes Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Plaats reactie