Reisverslag Rhodes

Afbeelding
Plaats hier uw vakantieverhaal of reisverslag over uw belevenissen op Rhodos
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Reisverslag Rhodes

Bericht door Ella » ma jan 24, 2005 8:22 am

In 98 maakte wij voor het eerst kennis met Rhodes,toen al hadden wij het gevoel dat we daar nog eens naar toe moesten,het trok ons enorm en ik denk dat je dat gevoel pas herkend als je er eens bent geweest.
Dus in 2004 was het zover we hadden weer de koffers gepakt en we vertrokken naar Rhodes,toen we daar aankwamen waren we thuis ,dat gevoel gaf het ons,we zagen de witte huisjes,en ook herkenbaar de groote witte bal op de berg wat volgens ons een radar was,ongelooflijk twee weken genieten van een mooi paradijsje en één van de grootste eilandjes van griekenland.
Wij gingen gelijk op pad met een gehuurde schooter,en we zagen eigenlijk weer dezelfde plaatsjes ,maar het verveelde ons niet.
We waren wel vergeten hoe indrukwekkend Rhodes oude stad was met z,n oude bevolking en de steegjes waar voor ons gevoel de armste mensen moesten wonen.
We hebben Rhodes doorkruist en we hebben alle plaatstjes gezien,natuurlijk Lindos ,Faliraki<De Vlindervalei,Falimeros,Trianda<Monte Smith,Kalithea Baai,Kamiros,en ga zo maar door.
Ook hebben wij genoten van de finale voetbal,echt wat waren ze gek de Grieken dan hé,wij deden maar mee en kochten een shirt met de griekse vlag nou ik kan je zeggen dat ze dat zeer op prijs stelden ,er werd ons gewoon een vlagentje in onze handen geduwd,en we moesten mee vlaggen,echt een hele leuke ervaring,en dat voor iemand die anti voetbal is.
We hebben een geweldig tentje ondekt iedereen die dit leest moet dat onthouden,het ligt in TRIANDA en het heet GREEKLAND je kan hier goed en goedkoop eten,en er wordt live muziek gemaakt,na 8 uur begint het hier bere gezellig te worden,en tegen negen uur maak je een echte Griese avond mee.wij hebben daar kennis gemaakt met drie jongens waar we aan beloofd hebben om hun nog eens op te zoeken,en dat doen we ook in 2005 gaan we voor drie weken terug en hebben er alweer zin in .Dus George,Sparos en Spiros we houden aan onze afspraak en we komen .
Wij weten zeker dat het weer geweldig zal gaan worden en ik denk dat we weer een rot gevoel zullen hebben als we weer naar onze koude kikkerlandje terug gaan.wie weet ,we zullen wel zien.
Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

rhodosfriends
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 11
Lid geworden op: di feb 15, 2005 5:20 pm

Bericht door rhodosfriends » di feb 15, 2005 6:21 pm

Voor de Rhodos liefhebbers !
Wij wonen en werken sinds 1997 op Rhodos en hebben een weblog (zeg maar een dag boek op het internet gemaakt ) over ons leventje hier waarin we elke dag wel iets over ons of het eiland vertellen
ga eens een kijkje nemen op http://www.rhodosfriends.web-log.nl
veel leesplezier en mischien tot ziens
groeten Fred en Ylone

Plaats reactie