Daar zijn we dan (helaas) weer!

Afbeelding
Plaats hier uw vakantieverhaal of reisverslag over uw belevenissen op Rhodos
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Daar zijn we dan (helaas) weer!

Bericht door tsambika » di sep 20, 2005 11:24 pm

halloooo allemaal!

Wij zijn weer terug uit ons geliefde 2e "home". het liefst hadden we er nog wat daagjes tegenaan geplakt, maar de plicht riep..... :cry:
(En de staatsloterij werkte ook niet echt mee :P )

We hebben echter wel weer een heerrrrlijke tijd gehad, zonovergoten, relaxed, gezellig.....wat willen we nu nog meer??

Natuurlijk hadden we ook dit keer een auto tot onze beschikking. Voor ons toch wel een eerste vereiste :wink: gezien onze verslaving aan het tsambika-beach 8)
De meeste dagen zijn we daar overdag wel te vinden, ook omdat het een ideaal strand is voor kleine kinderen!
AfbeeldingAfbeelding

Maar ook tuffen we graag even richting Ixia voor een "sportief" potje Mini-Golf! Alhoewel kleine Demitris ons elke keer weer inmaakt!! :wink:
Nog even en ze vernoemen een van de banen naar hem!
Afbeelding

We hebben heerlijk kunnen eten in diverse restaurants, waaronder het Super Rustico, Internationaal, en natuurlijk bij onze " eigen" Michalis, van majestic.
http://www.majesticsbar.com
Afbeelding

Eindelijk zijn we eens bij de 7 bronnen gaan kijken....na 9 jaar pas, errug he? En hebben we het hele eiland nog maar eens flink rond gereden. Het blijft toch altijd een vreselijk mooi eiland voor ons.. :lol:
We kijken ook erg uit naar de kans om weer eens mee te gaan met Nikos Papas, met de Jungletoer. Dit is echt zo leuk, maar we zullen moeten wachten tot Demitris deze toch ook aan kan :wink:
Ook het Aquarium in Rhodosstad heeft wederom een bezoek van gehad van ons, elk jaar weer moeten we mee naar "brucie" (Finding Nemo).
Afbeelding


Zoals jullie kunnen lezen en zien, speelt Demitris altijd een grote rol in onze Rhodos avonturen, en terecht! De kleine bink spreekt al net zoveel grieks als wij doen, en geniet met teugen van elke dag. :wink:

Ik hoop voor iedereen, dat jullie net zoveel van "ons" eiland genieten, als wij al 9 jaar lang doen.
ook volgend jaar gaan wij zeker weer naar ons 2e thuis, wellicht zelfs 2x! We zitten de dagen nu al weer af te tellen....heimweeeeeeeee :cry:

Gree(k)zzz Tineke en voor de luitjes die nog gaan......een hele fijne tijd!!! :D
Afbeelding Afbeelding
You only live once....

Gebruikersavatar
mariska
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 380
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 7:49 pm

Bericht door mariska » wo sep 21, 2005 8:00 am

Leuk om je enthousiaste verslag te lezen over jullie vakantie op Rhodos! :P
En zeker met die leuke foto's erbij!
En ja dat heimwee...dat hebben we allemaal, maar daarvoor hebben we dan wel dit forum!! :P :P
Groetjes, Mariska

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » wo sep 21, 2005 4:22 pm

hoi tineke,

ja ja het zit er weer op. leuk je verhaal te lezen, krijg je toch weer spontaan heimwee van...
leuk met al die foto's zeg...

groetjes joyce
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » wo sep 21, 2005 5:02 pm

Hallo Tineke,

Hardstikke leuk, jullie (foto)-verslag van jullie jubileum-vakantie (10 x Rhodos :P :lol: )
Als je weer al die leuke plaatjes ziet dat krijgen we er nog meer zin in. :wink: :wink:

Fijn dat jullie in ieder geval ook weer gezond en wel zijn terug gekeerd. Veel plezier verder in ons forum, terwijl wij weer nieuwe indrukken gaan verzamelen. :lol: 8) :wink:

gr, Frans en Riekie.
Afbeelding

Jan
Professionele User
Professionele User
Berichten: 48
Lid geworden op: ma aug 29, 2005 8:39 pm

Bericht door Jan » do sep 22, 2005 10:48 am

Hoi Tineke,

Heel leuk dit verslag met foto's :shock:
Maar ja....................ik zag en keek ernaar :o :? :( (grapje)

Fijn dat jullie een heerrrlijke vakantie hebben gehad :D
:!: Trouwens het verslag met de mooie foto's is echt leuk :!:

groetjes, Jan
Jassu

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » vr sep 23, 2005 2:22 am

ja ja het zit er weer op. leuk je verhaal te lezen, krijg je toch weer spontaan heimwee van...
leuk met al die foto's zeg...


Ach...ik heb mijn best gedaan :wink: Ik hoo
dat het een beetje jouw zin in rhodos kan verzachten! :)

Fijn dat jullie een heerrrlijke vakantie hebben gehad
Trouwens het verslag met de mooie foto's is echt leuk


En ik hoop dat jullie er van kunnen genieten. Ik kijk al wel uit naat de volgende verslagen!!!!!
Ik hoop op evenveel foto's!! :D

Tnx luitjes!
gree(k)zzz Tineke
You only live once....

Gebruikersavatar
harm
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 393
Lid geworden op: za mei 07, 2005 1:32 pm

Bericht door harm » vr sep 23, 2005 5:53 pm

:D 8) niet zo bescheiden 8) 8)

is een heel leuk verslag hoop dat er meer zo volgen

groeten Harm

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » za sep 24, 2005 2:24 am

:oops: Dank je Harm......
Echt ik doe alleen mijn best en vindt het heel leuk als mensen er plezier in hebben :wink:

Ik ben wel benieuwd over zo'n anderhalve maand ofzo...... Ik hoop dat jullie dan netzoveel plezier op 'ons" eiland hebben als wij! :wink:
Maar dat zal geen probleem zijn..... :P :P :P

Gree(k)zzz TIneke
You only live once....

rense4

Bericht door rense4 » zo sep 25, 2005 7:41 pm

Rhodosfan schreef:Hallo Tineke,

Hardstikke leuk, jullie (foto)-verslag van jullie jubileum-vakantie (10 x Rhodos :P :lol: )
Als je weer al die leuke plaatjes ziet dat krijgen we er nog meer zin in. :wink: :wink:

Fijn dat jullie in ieder geval ook weer gezond en wel zijn terug gekeerd. Veel plezier verder in ons forum, terwijl wij weer nieuwe indrukken gaan verzamelen. :lol: 8) :wink:

gr, Frans en Riekie.


Hoi Frans en Riekie, :D

Hopenlijk een fijne tijd op Rhodos en wat de nieuwe indrukken betreft,
Wij zien uit naar een koffer vol nieuwe indrukken van Rhodos daar kun je als aanvoerder niet omheen. Ik ben stik jaloers op jullie als ik bedenk hoelang wij nog moeten wachten. :evil: :?
Zijn er trouwens medicijnen tegen het virus ?? :?: :oops: :shock:

Geniet lekker. :lol: :lol:

Groetjes Ankie en Marcel :wink:

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » zo sep 25, 2005 7:53 pm

rense4 schreef:Zijn er trouwens medicijnen tegen het virus ?? :?: :oops: :shock:


Nou ik heb ze nog niet kunnen ontdekken, vind het ook niet zo heel erg hoor! Want rhodos is natuurlijk gewoon super.
Maar ja dat wachten iedere keer is toch best vervelend.
En helemaal als je weet dat je beste vriendin wel gaat over 3 weken :cry:

groetjes joyce
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

rense4

Bericht door rense4 » ma sep 26, 2005 9:30 pm

O, O, Joyce, :(

Kijk dat bedoel ik nou, het virus moet op dit moment toch behoorlijk aan jou gevoelens knagen ik weet precies wat je voelt dat wachten wordt op zo`n moment bijna ondraagggggelijk. :cry: :cry:
Tip ; ga lekker in je archief wat foto`s van Rhodos bekijken en klets lekker met de mensen op dit forum dan wordt het toch nog enigzins verzacht en de echte koorts krijg je toch pas weer aan de vooravond van het vertrek naar Rhodos. :D :P
En zo moeten we elkaar maar een beetje troosten. :oops: :wink:

Gr. Marcel

Plaats reactie