Rhodos 2005.....

Afbeelding
Plaats hier uw vakantieverhaal of reisverslag over uw belevenissen op Rhodos
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Rhodos 2005.....

Bericht door tsambika » di sep 27, 2005 11:04 pm

Hoi Allemaal!

De zomer is ten einde, de vakanties natuurlijk nog niet, daar "ons" eiland nog volop mogenlijkheden biedt in September en Oktober.

Maarrrrr....een hoop van jullie zijn inmiddels al terug van een hopelijk heel fijne vakantie.

Misschien ben ik het alleen....maar ik ben erg benieuwd naar alle belevenissen van al onze bezoekers.
Na allerlei info hier te hebben gevonden voor de vakantie, vinden jullie het misschien leuk, om een leuk verslagje te schrijven en met de rest van ons te delen.
Wie weet hebben jullie interessante zaken ontdekt, nieuwe restaurantjes gevonden,of wat dan ook.

Het is in ieder geval altijd de moeite waard om ons lekker mee te laten genieten en misschien wel van nieuwe info te voorzien!! :wink:

Dus.....schroom je niet, en laat ons mee lezen met jullie ervarigen, en maak ons forum nog rijker!! :D :D

gree(k)zzz Tineke
You only live once....

Gebruikersavatar
harm
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 393
Lid geworden op: za mei 07, 2005 1:32 pm

Bericht door harm » wo sep 28, 2005 12:30 am

hoi Tineke

ik heb mezelf voorgenomen een dagboekje bij te houden (of er wat van komt we zullen zien) maar dat word dan begin november :cry:

en daar wil ik nog niet aan denken eerst maar weer even genieten :D

gr. harm

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » wo sep 28, 2005 7:50 am

:D Leuk idee , Harm!!
Ik ben heel benieuwd hoor.

Maar ga idd maar eerst zorgen dat je een heerlijke vakantie hebt hoor! :wink: :wink:
You only live once....

Plaats reactie