Reisverslag 13-20 mei 2006 met rolstoel naar rhodos

Afbeelding
Plaats hier uw vakantieverhaal of reisverslag over uw belevenissen op Rhodos
Plaats reactie
GERRIE
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 13
Lid geworden op: do feb 02, 2006 8:23 am

Reisverslag 13-20 mei 2006 met rolstoel naar rhodos

Bericht door GERRIE » zo mei 21, 2006 9:59 pm

Hallo allemaal,

Het is gelukt hoor. In verband met ons 25 jarig jubileum zijn we naar Hotel Syrene geweest in Ixia. Het vliegen ging prima konden de rolstoel meenemen het vliegtuig in. Bij aankomst werden we ook keurig opgevangen met een rolstoelwagen.
Hotel Syrene was perfect. Wij houden zelf niet van die grote hotels en dit was een echte verademing. Vrij luxe maar toch ook erg gezellig.
We hebben heel veel gezien. We hebben zoals Ella ons had gemaild bij Marion een auto gehuurd voor de maandag. Dit is ons zo goed bevallen dat we voor de vrijdag weer een auto hebben gehuurd. Alleen hebben we toen een minibus gehuurd zodat we net wat meer ruimte hadden.
We zijn ook nog een dag naar Simi eiland geweest. Hebben geboekt bij een reisbureautje van het land zelf. Betaal je net zo veel voor als dat je normaal betaalt aan de haven alleen wordt je nu dan ook nog met een taxibus vanaf je hotel opgehaald en ook weer netjes thuis gebracht.
Lindos was enorm leuk om te zien maar helaas konden we ook Tim niet op de ezels zetten omdat die niet helemaal tot boven gaan. Die gaan ook maar tot aan de voet van de acropolis en daar schiet je dan niet zoveel mee op want dan moet je nog honderd treden naar boven.
Maar het zien van Lindos beneden en het lopen door het stadje was al geweldig. Wat wel heel grappig was dat marion als had gezegd dat je de auto aboluut niet op het pleintje in Lindos mocht parkeren maar dat je daar de afslag moest nemen naar het strand. Toen we dat wilden doen werd er op ons raam geklopt, Politie wat bleek. ze hadden de rolstoel zien staan in de minibus en zeiden ons dat we de auto op een aparte plek op het pleintje mochten zetten. Ze hebben een plek voor ons vrijgemaakt en we stonden heel erg mooi in het centrum van Lindos. Nou dat is nog eens service toch. Al met al was het wel de moeite waard.
We hebben fantastisch weer gehad en heerlijk gezwommen in het zwembad en in de zee.
Iedereen in ieder geval bedankt voor alle tips. We hebben er erg veel aan gehad.

Groetjes Gerrie.
Laatst gewijzigd door GERRIE op ma mei 22, 2006 7:01 am, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » zo mei 21, 2006 11:17 pm

Hallo Gerrie,

Riekie en ik komen net terug van een avondje “grieken” i.v.m. onze 32-jarige huwelijksdag. Gezien het herfsweer in Nederland wilden we toch weer even in de “griekse sferen” vertoeven. :D

Als ik jullie verslag zo lees, ben ik blij dat Rhodos jullie zo goed bevallen heeft en dat, ondanks het handicap van een rolstoel, alles prachtig verlopen is. Ja, ik bespeur zelfs, dat het “Rhodosvirus” al langzaam jullie aan het infecteren is. :wink:

Ik wil jullie in ieder geval bedanken voor dit leuke verslag, waaruit toch ook heel duidelijk blijkt, dat Rhodos, ook voor rolstoelgebruikers, een prachtig vakantie eiland kan zijn. :idea:

Welkom thuis en in ons forum en nu weer even wennen aan “Holland”. :lol:


Gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
harm
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 393
Lid geworden op: za mei 07, 2005 1:32 pm

Bericht door harm » ma mei 22, 2006 12:42 am

hoi Gerrie

welkom thuis
leuk te horen dat de politie daar ook een ander gezicht heeft

(off topic)
gefeliciteerd Frans en Riekie :lol: :lol: :lol:

gr Harm
Afbeelding

GERRIE
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 13
Lid geworden op: do feb 02, 2006 8:23 am

Bericht door GERRIE » ma mei 22, 2006 6:59 am

Riekie en Frans ook namens ons van harte gefeliciteerd.
Ik heb nog gekeken of ik een foto van ons op Rhodos kon plaatsen maar
heb geen idee hoe dat moet dus helaas.

gr. gerrie

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » ma mei 22, 2006 7:19 am

GERRIE schreef:Riekie en Frans ook namens ons van harte gefeliciteerd.
Ik heb nog gekeken of ik een foto van ons op Rhodos kon plaatsen maar
heb geen idee hoe dat moet dus helaas.

gr. gerrie


Hallo Gerrie,

bedankt :P :P

Wat betreft het plaatsen van foto's op dit forum; dit is alleen mogelijk als jouw foto's al ergens op een server oid op internet staan. (dus niet alleen thuis op je eigen PC).

Maar, heb je dat niet en wil je toch graag foto's plaatsen dan mag je ze naar mij mailen en zorg ik wel voor plaatsing op het forum. :idea: :idea:

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » ma mei 22, 2006 10:17 am

Hallo Gerrie
Meid wat ben ik blij te lezen dat je het zo fijn hebt heeft gehad daar op Rhodes ,ja je zult gemerkt hebben dat hier de Grieken best behulpzaam zijn! fijn joh??

Nu weet je ook wie Marion is!

Ik hoop dat julliedoor je 25 ste bruiloft net als Frans en Rieki iets hebben gekregen met Rhodes !!!

En Frans en Rieki ook ik wil jullie feliciteren met jullie trouwdag!!!kon je dit nu niet even op Rhodes gaan vieren :wink: :wink:

Groetjes Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » ma mei 22, 2006 10:22 am

Hallo Ella,

dank je wel :P :P Ja, zouden wij wel willen......,...............maar we zijn al dankbaar dat we dit jaar (als we gezond blijven) 2 maal naar Rhodos kunnen gaan :D

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » ma mei 22, 2006 10:40 am

Dat is waar Frans!!!!want je weet het van vorige jaar he???Gezondheid daar tekenen we allemaal voor! :wink:

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » ma mei 22, 2006 4:02 pm

:D gefeliciteerd ook vanuit hier Franas en Riekie!!!!!!!

Ik hoop dat toch ook ooit te mogen bereiken hoor! 8)
Tjsa, vieren op Rjodos had natuurlijk top geweest!! Maar ja, zoals je al zei is 2x gaan dit jaar al een feest op zich! Ik ben jaloers hoor! :P


Gerrie, ook ik vind het super te horen dat de vakantie goed is geslaagd, ook met een rolstoel! Dat de grieken zo behulpzaam zijn wist ik wel, maar dat de politie zich zo heeft uitgeslooft had ook ik niet verwacht hoor! Toppie!

Ik hoop dat je nog kunnen nagenieten hier op het forum, bedank voor het leuke verslag en op naar het volgende!! :wink: :P :P

Gree(k)zzz Tineke
You only live once....

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » ma mei 22, 2006 4:03 pm

:? :? leuke naam heb je van me gekregen he Frans?........ :oops:
You only live once....

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » ma mei 22, 2006 4:06 pm

Klinkt wel Grieks dus Franas zal dat vast niet erg vinden!!!!! :wink: :wink:

groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » ma mei 22, 2006 4:22 pm

Code: Selecteer alles

:?  :?  leuke naam heb je van me gekregen he Frans?........ :oops:


Klinkt wel Grieks dus Franas zal dat vast niet erg vinden!!!!! :wink: :wink:

groet Ella


Hallo vriendinnen :P :P :wink:

Vond het zelf ook wel, immers Rhodos heeft toch ook twee lettergrepen :!: :idea: :wink:

gr, Franas 8)
Afbeelding

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » ma mei 22, 2006 5:13 pm

:D hihihihihi
okeeeee, die houden we erin dan!!!! :wink: :P
You only live once....

Plaats reactie