Rhodos, 29 juni-14 juli 2006

Afbeelding
Plaats hier uw vakantieverhaal of reisverslag over uw belevenissen op Rhodos
Plaats reactie
Marjolijn
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 3
Lid geworden op: za jul 15, 2006 5:37 pm

Rhodos, 29 juni-14 juli 2006

Bericht door Marjolijn » za jul 15, 2006 5:47 pm

Hallo iedereen,

Ik ben hier nieuw.
Vlak voor ik op vakantie ging ontdekte ik dit forum en was erg blij met al de informatie die ik hier vond. Nu na mijn fantastische vakantie op het eiland Rhodos deel ik graag met jullie mijn ervaringen en wat foto's.

We hebben goed weer gehad. De eerste week naar ik weet zo rond de 40 graden en de tweede week was het geloof ik zo tussen de 30-35 graden. Wel stond er een flinke wind, vooral de laatste paar dagen was het bijna stormachtig.
We zaten in het nieuwe gedeelte van Rhodos-stad met het hotel vlak aan de barstreet, dit was in het begin wel even wennen maar eigenlijk hebben we er weinig last van gehad (ik had gelukkig oordopjes meegenomen).

We hebben het echt enorm naar ons zin gehad op het eiland. Er is zoveel te doen en te zien dat je bijna dagen tekort komt.
Het meest genoten heb ik van de prachtige uitzichten bij Tsambika en op de Filerimos heuvel bij het kruis. Echt adembenemend zo mooi.
Verder vond ik de baai bij Kalithea echt fantastisch, dat was echt optimaal genieten vooral lekker dobberend op mijn luchtbedje. En wat ook helemaal geweldig was was uiteraard de oude stad, echt zo bijzonder daar!

Ik kan me voorstellen dat jullie verliefd zijn geworden op het eiland, het heeft mijn verwachtingen echt overtroffen. Het is echt een super veelzijdig eiland, voor ieder wat wils.

Ik kan nog heel lang doorschrijven maar ik laat het hier maar bij.

Hieronder volgen nog enkele foto's, als er mensen meer foto's willen zien dan geven ze maar een gil hoor!

Groetjes,
Marjolijn.

Marjolijn
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 3
Lid geworden op: za jul 15, 2006 5:37 pm

Bericht door Marjolijn » za jul 15, 2006 6:26 pm

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » za jul 15, 2006 6:35 pm

Hoi Marjolijn,

Nogmaals welkom in ons zonnige Rhodosforum. :P :P :P :P en dan meteen als "nieuweling" meteen je entree maken met een prachtig reisverslag met foto's :lol: :lol: daar smullen wij van :wink:

Hardstikke leuk dat het jullie meteen de eerste keer zo goed bevallen heeft en ik bespeur in je verslag dat Rhodos nog steeds dat "magische" heeft :wink:

Wens je verder natuurlijk veel lees- en kijk plezier in ons forum.

gr, Frans
Afbeelding

Marjolijn
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 3
Lid geworden op: za jul 15, 2006 5:37 pm

Bericht door Marjolijn » za jul 15, 2006 6:43 pm

Hoi Frans,

bedankt! Rhodos heeft zeker nog dat magische!

Hier nog een paar foto's en daar laat ik het vooralsnog maar even bij.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mariska
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 380
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 7:49 pm

Bericht door mariska » za jul 15, 2006 9:33 pm

Hoi Marjolijn,

Leuke foto's! :P
En wat fijn dat jullie eerste Rhodos-vakantie ook zo goed
bevallen is! :D ( kan ook eigenlijk niet anders :wink: )
Geniet nog maar lekker na op het forum!

Groetjes, Mariska

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » za jul 15, 2006 11:59 pm

Hoi Marjolijn!

Best bijzonder inderdaad om van een eigenlijk "verse" bezoekster meteen zo'n leuk reisverslag te kunnen lezen. Mooie foto's en zo te zien heb je inderdaad een top vakantie gehad.

Het is altijd weer een aanwinst om zo'n enthousiasteling te mogen verwelkomen, en daar zijn we altijd erg blij mee.

Een hoop mensen heb je en plezier gedaan met het verhaal en zeker de leuke foto's erbij :D

Ik hoop dat je nog vele keren zult genieten van dit eiland en ons forum.

groetjes Tineke
You only live once....

Plaats reactie