mijn vakantieverslag

Afbeelding
Plaats hier uw vakantieverhaal of reisverslag over uw belevenissen op Rhodos
Plaats reactie
bi
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 8
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 2:23 pm

mijn vakantieverslag

Bericht door bi » vr sep 01, 2006 10:07 am

Hallo, :lol: :lol:

Bi hier met mijn beloofde vakantieverslag. :D

Deze zomer zijn we voor de eerste maal naar Rhodos geweest. Na ettelijke uren hier op het forum te hebben vertoefd had ik al de nodige info over het eiland verzameld. Met mijn boekje in de hand zijn we op 11 augustus vertrokken richting het eiland van de liefde.
We verbleven in het hotel Rhodos princes beach in Kiotari. Een plaatsje op 15 km van Lindos.
Een aanrader. Het is een schoon en proper hotel met alles wat je nodig hebt voor een geslaagde vakantie. Ruime en nette kamers, vriendelijk personeel en lekker eten.
Het stadje Kiotari stelt niet zo veel voor een klein haventje en een paar visrestaurantjes.
recht over het hotel zijn er een paar winkeltjes en wat cafe's wel leuk om eens de benen te strekken na het avondeten.

Na een paar dagen uitgerust te hebben aan het zwembad hebben we een auto gehuurd en zijn we vertrokken.
Gewapend met mijn opzoekingswerk hebben we veel schone plaatsen bezocht.

Wat hebben we allemaal gedaan.
Prasonissi - Echt wel prachtig om te zien en het is daar het mekka van de watersporters hé <SCHOON>
Siana - dorp met mooie kerk waar ze ook honing maken LEKKER
Emborra - De wijnsstreek
Skiada - klooster met mooie tuin. (opgepast mannen hier moet je wel een rokje aan :o )
Monolithos met het mooie kasteel en het spektakulaire uitzicht
Laerma met het mooie mni tharri
Lindos - PRACHTIG-
Natuurlijk ook rhodos en de oude stad - ECHT EEN PLEZIER OM DAAR TE VERTOEVEN_
Vlindertuin en de zeven bronnen. Die bronnen vond ik iets minder maar die vlindertuin is echt de max
Tsambikaklooster - moet je wel eerst even 300 trappen doen maar het is de moeite.
Kamiros - Schone site
Om de zoon te plezieren zijn we ook naar het waterpark in Faliraki geweest en het is echt wel de moeite om te gaan
Verder hebben we ook nog wat gezellige dorpjes gedaan en gegeten in leuke restaurantjes.
Ge leest het we hebben ons hier zeker niet verveeld en we gaan zeker nog eens terug.
Als ge nog iets wilt weten vraag gerust zunne.
groetjes Bianca

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » vr sep 01, 2006 11:20 am

Hallo Bianca,

Prachtig om jullie vakantieverslag van jullie eerste Rhodosreis te lezen.

Zo te zien hebben jullie je geen enkele dag verveeld :P :P

Als jullie nog wat leuke foto's over Kiotari en omgeving hebben gemaakt, houden wij ons zeer aanbevolen, aangezien wij van dit plaatsje nog niet zoveel foto's hebben :idea: :idea:

gr, Frans
Afbeelding

j0zee
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 6
Lid geworden op: ma nov 08, 2010 10:51 am

Re: mijn vakantieverslag

Bericht door j0zee » do nov 18, 2010 10:30 am

Ik was vorig jaar 2 weken in Rhodos voor de 2e keer. Ik heb de eerste keer in Rhodos meer bezienswaardigheden bezocht, afgelopen jaar heb ik meer een luie vakantie gevierd. Lekker genoten van de oude stad, het blijft echt prachtig om doorheen te lopen, het heeft een leuke sfeer. Ook de haventjes overal vind ik altijd leuk om te zien. Ook supermooi de stranden! We zijn wel naar Lindos geweest, echt een supermooi strand! Volgende keer wil ik ook graag nog wat andere omringende eilandjes bezoeken, Symi en Kos bijvoorbeeld lijken me ook leuk om een bezoekje aan te wagen.

Plaats reactie