Daar was ik weer !!!!

Afbeelding
Plaats hier uw vakantieverhaal of reisverslag over uw belevenissen op Rhodos
Plaats reactie
Thara35
Professionele User
Professionele User
Berichten: 35
Lid geworden op: zo aug 06, 2006 9:21 am

Daar was ik weer !!!!

Bericht door Thara35 » za okt 07, 2006 6:47 pm

Helemaal afgemat geen voeten meer over alles van olive gekocht voor blaren moeie voeten haarmasker mooie handen anti age hahahahah en nog veel meer ik woog 8 kilo te zwaar op de terug weg maar gelukkig haden ze het te druk met praten dus kon er zo door met 4 flessen caffe anis en sloffen sigaretten dus ging toppie geen vertraging zoals op de heen weg en om half drie thuis nanaf amsterdam alleen heel erg veel turbulentie niet fijn maar we zijn er weer .

Het was een drukke holiday me vriend weer gezien iedereen beladen met kadoos vanuit holland drop zuurkool worst enz zelfs een voetebad .
Zelf ben ik ook veel wijzer en gelukkiger geworden we mijn kids en ik een huis gevonden een baan een auto een scooter enz.

Ik ga in februari terug om de zaken af tehandelen en dan terug met griekse vriend naar holland mag hij even hier kijken en dan gaan we voorgoed naar rhodos de kids hebben er zin in en ik ook weg van nederland regelland.

Mijn werkvakantie begon 14 sept 1 uur vertraging op schiphol laat in het app en de volgende dag er tegen aan alles afgelopen en gezocht ik ben al 4 jaar bezig om te emigreren en nu word het werkelijkheid ik ben zeker niet over een nachtijs gegaan en heb alles netjes geregeld. de rit eindigde op 28 sept en nu 7 oktober heb ik vreselijke heimwee al maar goed onze tijd komt even hier er tegen aan zodat alle huisdieren meekunnen me spullen inladen niet vergeten de kinderen hun dierbaarheden en wegwezen .

ik heb zoveel huizen gezien dat ik eigenlijk niet meer weet hoe de echte eruit ziet nee hoor gein maar als je het aanbod bekijkt dat is mega groot.
Ook werk dat is idd een min punt je moet van veel in bezit zijn wil je iets bereiken ook in de winter want geld moet er blijven natuurlijk ook voor de kids.

ik wil in iedergeval zeggen mensen die dit ook willen doen volg je hart en kijk niet naar en of dingen want daar kom je niet ver mee je moet het gewoon doen.Als je denkt dat je geluk er ligt ga ervoor terug kan je altijd en wie niet waagt wie niet wint en wie niet s..... wie niet stinkt zeg ik altijd.

groetjes en word vervolgt Antoinette
Thara35

Gebruikersavatar
Rhodosgrietje
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 169
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 11:14 am

Bericht door Rhodosgrietje » do okt 12, 2006 2:00 pm

Kalimera Antoinette,

leuk verhaaltje! Heb ook eens de linken bekeken die Frans op dit forum heeft gezet over emigreren. Staan ook veel handige tips tussen. Ben heel blij voor je dat het er nu eindelijk toch van gaat komen. Maar ja met kinderen erbij moet je toch veel regelen, dan kun je niet zomaar vertrekken.
En dan moet je inderdaad niet aankomen met een baantje in de horeca of toerisme want dat is vaak maar voor een aantal maanden en de kids willen ook eten in de andere maanden. Kom volgend jaar wel eens in de slagerij kijken als je er al werkt dan. :D

Yas sou Grietje
Ik mis Rhodos, mijn eiland, mijn tweede thuis

Thara35
Professionele User
Professionele User
Berichten: 35
Lid geworden op: zo aug 06, 2006 9:21 am

Bericht door Thara35 » do okt 12, 2006 4:05 pm

kalispera,
ja is idd allemaal een heel gedoe maar we komen er wel ga in februari kijken hoe het verder gaat en de dingen afronden zodat we goed voorbereid en ingelicht hier kunnen vertrekken.
zou leuk zijn als ik je daar zou tegen komen hoop dat jouw droom ook werkelijkheid word !

groetjes antoinette
Thara35

Gebruikersavatar
Rhodosgrietje
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 169
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 11:14 am

Bericht door Rhodosgrietje » ma okt 16, 2006 6:54 pm

Hi Antoinette,
denk wel dat ik je tegen kom volgend jaar. Kom zowiezo eens kijken in de slagerij als ik er op vakantie ben :!:
En dat van die dromen komt denk ik wel goed :D

Yas sou Grietje
Ik mis Rhodos, mijn eiland, mijn tweede thuis

Plaats reactie