die week ging te vlug

Afbeelding
Plaats hier uw vakantieverhaal of reisverslag over uw belevenissen op Rhodos
Plaats reactie
sloeber
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 15
Lid geworden op: di mei 15, 2007 8:51 pm

die week ging te vlug

Bericht door sloeber » ma jun 18, 2007 10:30 pm

Mijn allereerste keer naar rhodos zit erop , het ging allemaal veel te vlug ik kon er gerust nog een week zijn, want een week vond ik veel te weinig.
Ik zat in een super hotel, alles erop en eraan, prachtig uitzicht amaaaaaaaaaaaaaai. Vijf min wandelen langs strand en kwamen we in het leuke stadje illalisos (zeg ik het goed) met leuke restaurantjes en bartjes en winkeltjes zalig gewoon. Naar LIndos ben ik ook geweest, ik heb er geen woorden voor hoe mooi het daar is, wowwwwwwwwwwwwwwwwwww !!! En natuurlijk naar de oude stad en dat was ook mega goed he, maar veels tekort allemaaaaaal, ik heb er oooo zo van genoten, ik wil nu al terug, jammer genoeg zal het ten vroegste volgend jaar zijn (zucht) hehe :lol:

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » ma jun 18, 2007 10:37 pm

Wat naar je bent erweer :lol: en dan bedoel ik ,je vakantie is voorbij!
Ja een week is gewoon te kort ,en ik weet zeker dat je twee weken ook tekort zal vinden!
Dit omdat bijv rhodes oude stad je nooit zal vervelen!
Stel als je eens terug gaat ,dan weet ik zeker dat je ook weer naar Lindos zal gaan!
Ik ben blij dat ik mag lezen hoe je hebt genoten,en volgends mij is de virus ook bij jou aangekomen! :wink:
Ik hoop dat je foto,s wilt plaatsen dat zou wel heel leuk zijn :idea: :idea: :idea:

Groet ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » di jun 19, 2007 7:33 am

Hoi Sloeber,

Welkom thuis en wat fijn dat je hotel goed bevallen is. Rhodos is véél te kort voor één week, maar je hebt in ieder geval een indruk gehad. Er is zo verschrikkelijk veel te zien. Wij komen er als sinds 1986 en ontdekken ieder jaar nog nieuwe dingen. Je kunt dus nog een vooruit. Leuk dat je een berichtje hebt geplaatst.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

sloeber
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 15
Lid geworden op: di mei 15, 2007 8:51 pm

Bericht door sloeber » di jun 19, 2007 12:26 pm

Ella schreef:Wat naar je bent erweer :lol: en dan bedoel ik ,je vakantie is voorbij!
Ja een week is gewoon te kort ,en ik weet zeker dat je twee weken ook tekort zal vinden!
Dit omdat bijv rhodes oude stad je nooit zal vervelen!
Stel als je eens terug gaat ,dan weet ik zeker dat je ook weer naar Lindos zal gaan!
Ik ben blij dat ik mag lezen hoe je hebt genoten,en volgends mij is de virus ook bij jou aangekomen! :wink:
Ik hoop dat je foto,s wilt plaatsen dat zou wel heel leuk zijn :idea: :idea: :idea:

Groet ella


Ik zal straks of zo paar foto's neerzetten, tjah das ook zo iets gelukkig hadden we met twee kodak mee, want mijn kodak is zodanig slecht, dat bijna geen enkele foto was gelukt, stel je voor dat mijn vriend zijn kodak niet mee had , das goed om te bleiten he, kwas er nu al slecht van dat mijn foto's naar de wazige kant waren, maar kom de andere vele goeie foto's van mijn vriend maken toch alles wat beter

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » di jun 19, 2007 2:07 pm

Joh dat is jammer! maar hoor eens ik heb genoeg digitale foto,s gemaakt,als jij nou aangeeft welke foto,s er mislukt zijn! dan kan ik kijken voor je of ik ook zulke foto,s heb! die mail ik jou door en dan kan jij het weer afdrukken!heb je toch foto,s van Rhodes :wink:

Groet ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

sloeber
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 15
Lid geworden op: di mei 15, 2007 8:51 pm

Bericht door sloeber » ma jun 25, 2007 9:51 pm

Ella schreef:Joh dat is jammer! maar hoor eens ik heb genoeg digitale foto,s gemaakt,als jij nou aangeeft welke foto,s er mislukt zijn! dan kan ik kijken voor je of ik ook zulke foto,s heb! die mail ik jou door en dan kan jij het weer afdrukken!heb je toch foto,s van Rhodes :wink:

Groet ella


Kvind vooral jammer van de foto's van de haven in rhodos daar heb ik er maar weinig van, en oude stad ook nie echt veel, tjah khad meeste met de mijne getrokken maar ik ben toch blij dat gelukkig mijn vriend er ook wat getrokken heeft hehe,

Weet je wat ik achteraf echt jammer vind ik wou graag nog zo'n fotokader van rhodos haven dat was maar 3euro maar khad maar 1 mee en ik moest er twee mee gebracht hebben, ook zo van die onderleggerkes voor op tafel voor je glas, ik heb al overal rondgezocht op het net, maar kvind er nergens geen om te bestellen, jammer.

Plaats reactie