Mijn 4e vakantie naar Rhodos sept 2008

Afbeelding
Plaats hier uw vakantieverhaal of reisverslag over uw belevenissen op Rhodos
Plaats reactie
Gebruikersavatar
moniekvantienen1985
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 297
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 9:09 am

Mijn 4e vakantie naar Rhodos sept 2008

Bericht door moniekvantienen1985 » di nov 18, 2008 6:17 pm

Hoi allemaal,

Ook ik ben in september weer naar Rhodos geweest, van de 21e t/m 28e.
Wederom een super vakantie gehad! Nog heerlijk weer en weer veel nieuwe dingen gezien.
Het was de eerste keer dat ik ervoor gekozen had een hotel in Rhodos stad te nemen en alleen het ontbijt bij te boeken. Echt ideaal :):) We zijn elke avond in de oude stad wezen eten, echt heerlijk. Romeo en Rustico staken er echt ver boven uit wat kwaliteit van het eten betrefd en de gezelligheid. Volgend jaar zullen er geen andere restaurants meer voorkomen in mijn vakantie!
Omdat ik met een vriendin op Rhodos was die nog nooit geweest was hebben we natuurlijk ook dingen bezocht die ik al meerdere keren gezien had. Maar das zeker geen straf. We hebben onder andere een bezoek gebracht aan Lindos, Monolithos, Kamiros, Faliraki, Kalithea, Filerimos, Embonas, Symi, 7 bronnen en de vlindervallei. Wonder boven wonder zaten in de vlindervallei nog steeds vlinders, weliswaar niet veel, maar dan toch. Andere jaren heb ik er helemaal geen gezien, maar toen waren we in april, mei en oktober.Ik heb weer ontzettend veel gezien, maar weet wel dat ik nog lang niet uitgekeken ben en dat volgend jaar Rhodos weer op de planning staat.
We hadden als hotel gekozen voor Rhodos Beach. Dit is ons prima bevallen. Heel eenvoudig, maar schoon. Goede bedden, koelkastje, uitgebreid ontbijt. Eigenlijk alles wat je nodig hebt. Grote kans dat we er nog eens terug komen.
Ik zal hieronder nog wat foto's plaatsen van deze laatste week,

Groetjes Moniek

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Dit jaar wordt het een Blue Cruise met jawel een dag Rhodos en een dag Symi :):)

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Re: Mijn 4e vakantie naar Rhodos sept 2008

Bericht door rhodosliefhebber » di nov 18, 2008 6:30 pm

Hé Monique,

Wat leuk dat je vakantie weer zo goed bevallen is. Leuke foto's heb je trouwens geplaatst.
Wijzelf zien na 23 keer Rhodos nog iedere keer nieuwe dingen; er blijft dus nog steeds genoeg te beleven.
Blijf maar lekker besmet met het Rhodos-virus: dit virus is onschuldig.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: Mijn 4e vakantie naar Rhodos sept 2008

Bericht door Rhodosfan » di nov 18, 2008 6:58 pm

hallo Moniek.

altijd weer leuk te lezen hoe men zijn/haar vakantie op Rhodos weer beleefd. razz en ook weer leuke foto's erbij. tof. razz

wat ik bijzonder leuk vind ( is natuurlijk toeval) dat de eerste foto in jouw bericht alles te maken heeft met het antwoord op fotovraag 161 razz smiles

nogmaals, bedankt voor je leuke reis verslag.

P.S. aangezien wij gedurende jullie vakantie ook daar waren en zeer zeker bij Rustico zullen we elkaar zeker ( zonder het te weten ) mis gelopen zijn, smiles

Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Marleen
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1629
Lid geworden op: za mei 05, 2007 2:00 pm

Re: Mijn 4e vakantie naar Rhodos sept 2008

Bericht door Marleen » di nov 18, 2008 7:08 pm

Hoi, Frans,

Had ik al gezien, Frans.
Lionne, goed kijken......in de bus naar links kijken....herken je het ????


Groetjes, Marleen smiles smiles
28 juli 2013 de 7de keer naar RHODOS!
Wat een heerlijk virus !

Plaats reactie