Weer terug !!

Afbeelding
Plaats hier uw vakantieverhaal of reisverslag over uw belevenissen op Rhodos
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marleen
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1629
Lid geworden op: za mei 05, 2007 2:00 pm

Weer terug !!

Bericht door Marleen » do sep 02, 2010 9:48 pm

Hoi, allemaal,

Ik ben er weer en ik.................heb het KOUD sadz sadz
Het was weer SUPER, 17 dagen lang...
Begin nu eerst met de was, meer nieuws volgt in het weekend, maar het meest geweldige nieuws is................


WE GAAN VOLGEND JAAR WEER w1 w1 w1 w1 w1


Groetjes, Marleen smiles smiles
28 juli 2013 de 7de keer naar RHODOS!
Wat een heerlijk virus !

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Re: Weer terug !!

Bericht door rhodosliefhebber » vr sep 03, 2010 7:32 am

Hoi Marleen,

Welkom thuis. Ik hoop dat jullie het ontzettend fijn hebben gehad. Ik had niet anders verwacht dan dat je volgend jaar weer zou gaan.
Ja, het weer hier. Het lijkt een beetje op herfst, maar dan al begin september. Je hebt "mazzel"; het is nog slechter geweest in de afgelopen weken.
Succes met de was!
Wij hebben inmiddels genoeg aan de vingers van één hand! lols

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

marc1201
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 288
Lid geworden op: ma mei 03, 2010 8:17 pm

Re: Weer terug !!

Bericht door marc1201 » vr sep 03, 2010 9:20 pm

Hey marleen,
Welkom thuis,al is het hier niet zo goed als in rhodos.En je hebt alweer een vooruitzicht naar volgend jaar(zoals wij allemaal denk ik mrgreen ) x9 x9
Enne..heb je aan mij gedacht?
Groetjes,
Marc

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: Weer terug !!

Bericht door Rhodosfan » za sep 04, 2010 9:21 am

Hoi Marleen,

Welkom back in ons forum en thuis. Verschrikkelijk he..........dat Rhodosvirus smiles razz

Hoe beviel jullie Rustico, zo zonder onze Dimitris question

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lionne
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1536
Lid geworden op: ma aug 11, 2008 3:43 pm

Re: Weer terug !!

Bericht door Lionne » za sep 04, 2010 9:47 am

Hoi Marleen,

Welkom thuis en wat heerlijk dat jullie het zo fijn hebben gehad. We hebben je gemist, het was zo stil bij de fotovragen. Je hebt vast een heleboel "moeilijke" fotoraadsels voor ons gemaakt denk ik????

gr. Lionne smiles
Afbeelding

patrick
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 506
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 5:24 pm

Re: Weer terug !!

Bericht door patrick » za sep 04, 2010 10:01 am

Rhodosfan schreef:Hoi Marleen,

Welkom back in ons forum en thuis. Verschrikkelijk he..........dat Rhodosvirus smiles razz

Hoe beviel jullie Rustico, zo zonder onze Dimitris question

gr, Frans



Is Dimitris er niet meer???
Rhodos...........waar anders?..... Afbeelding

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: Weer terug !!

Bericht door Rhodosfan » za sep 04, 2010 11:12 am

Hoi Patrick,

Nee, dit jaar heeft Dimitris gekozen voor zijn gezin en in dus in Patras gebleven.

Desondanks is het nog steeds reuze gezellig en is Nikita weer terug bij Rustico na 10 jaar afwezigheid.

gr, Frans.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Marleen
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1629
Lid geworden op: za mei 05, 2007 2:00 pm

Re: Weer terug !!

Bericht door Marleen » za sep 04, 2010 1:40 pm

Hoi, allemaal,

Het was weer SUPERRRR lols lols
Geen last gehad van stakingen en benzinetekorten, De eerste 4 dagen was het superheet en weinig wind, dus dat was eventjes acclimatiseren.
We hadden bij Marion en Vasilis voor enkele dagen een auto gehuurd en we hebben weer behoorlijk wat afgecrosst.
Mooie dorpjes in het zuiden bezocht en veel in de Oude Stad geweest.
Eten............hebben we praktisch alleen maar gedaan bij Rustico en Romeo.
Het is toch super, als je daar aankomt en ze zeggen : '' Daar zijn ze weer ''!!
We hebben veel nieuwe dingen geproeft, zoals, puggi en stamna............heerlijk...de nieuwe kok in Rustico , Demis Christos kan heerlijk koken.
Er waren enkele winkeltjes in de Oude Stad dicht, die hebben het niet gered, ook ''ons'' groenteboertje, was er niet meer.
In heel Rhodos werd veel aan de weg gewerkt. Ook veel stoepen werden verbeterd, de prijzen vielen me mee, alleen de benzine is nu bijna net zo duur als in Nederland, maar het '' uit eten'', was niet echt duurder geworden.
We zijn dit keer 17 dagen geweest, dat gaan we vlgd. jaar WEER doen, beviel goed.
Tjaaa............. we hebben GENOTEN en helaas is het al weer voorbij, nu weer meer dan 300 dagen wachten en geld opzij leggen.

Lionne, ik stuur je een pb-tje, want er is 200 meter van Athineon een supermarkt geopend, Albert Heyn kan hier niet aan tippen.
Het is een kruising tussen Albert Heyn, Blokker en Xenos................en ze hebben er boterhammenvlees surprised surprised
Ik heb een plastic zak bewaard, maak hier een foto van en zet hem dan in je pb. Ze hebben er werkelijk ALLES.

Ga nu mijn foto,s op de laptop zetten en uploaden, zodat we weer veel kunnen raden


Groetjes, Marleen smiles smiles


P.S. Ga nu mijn hobby uitoefenen.........strijken rolleyes rolleyes rolleyes
28 juli 2013 de 7de keer naar RHODOS!
Wat een heerlijk virus !

Gebruikersavatar
Marleen
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1629
Lid geworden op: za mei 05, 2007 2:00 pm

Re: Weer terug !!

Bericht door Marleen » za sep 04, 2010 1:49 pm

Hoi, Frans,

Iedereen bij Rustico, had er moeite mee, dat Dimitris weg was. Nikitos is inderdaad nu van Romeo naar Rustico gekomen.
Costas vertelde dat Dimitris in de beveiliging werkte in Patras.
Wat is het daar toch heerlijk, he.
We hebben zelfs al een vaste tafel, nummer 6, vooraan, als we kwamen,was hij alvast gereserveerd.
Ik heb er ook ijn verjaardag gevierd en Anestis, Albertos, Jannis en Nikitas en Tommy, hadden zelfs een taartje klaarstaan.

Wat wil een mens nog meer lols lols

Groetjes, Marleen smiles smiles

P.S. We zijn zelfs met Mirja, van het winkeltje, samen met haar zoontje Jannis in de zee gaan zwemmen.
28 juli 2013 de 7de keer naar RHODOS!
Wat een heerlijk virus !

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Re: Weer terug !!

Bericht door rhodosliefhebber » za sep 04, 2010 1:50 pm

Hoi Marleen,

De supermarkt die jij bedoelt is de Pappou. Hij zit er iets meer dan een jaar. Je kunt er voor alles terecht, maar dat is ook zo in de AB, de Eurospar, de Marinopoulos. Er zit ook nog een Pappou aan de weg van Rhodos-stad naar het vliegveld. Het is handig als er zo'n grote supermarkt vlakbij zit.
Je zult je hobby beslist naar hartelust uit kunnen oefenen dit weekend, want je zult vast flink gewassen hebben.
Ik las op het forum van Harm en Conny dat het zo druk was in augustus. Er waren veel meer vliegtuigen geland dan in augustus 2009. Heb je daar iets van gemerkt?
Wij vertrekken dinsdag en zijn volgende week zondag uitgenodigd voor een doop in Panormitis. Ik ben heel benieuwd, want wij zijn nog nooit bij een doop geweest en ook niet op Symi. Spannend dus.
Moet je maandag weer beginnen of heb je nog een paar dagen op te acclimatiseren?

Groetjes en succes met je hobby! lols

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
moniekvantienen1985
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 297
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 9:09 am

Re: Weer terug !!

Bericht door moniekvantienen1985 » za sep 04, 2010 7:43 pm

Hoi Marleen,

Welkom thuis!! Zo te lezen hebben jullie het weer goed naar jullie zin gehad, had eigenlijk ook niet anders verwacht :):)

Groetjes Moniek
Dit jaar wordt het een Blue Cruise met jawel een dag Rhodos en een dag Symi :):)

Gebruikersavatar
Marleen
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1629
Lid geworden op: za mei 05, 2007 2:00 pm

Re: Weer terug !!

Bericht door Marleen » za sep 04, 2010 8:42 pm

Hoi, Annelies,

Ja, inderdaad, dat is de supermarkt.. De naam van de supermarkt, betekent ''grandfather''.
We hebben daar een kilo druiven gekocht ( ze waren heerlijk ) en we hebben 58 eurocent betaald surprised surprised
We zijn dit jaar weer op Symi geweest, op mijn verjaardag en het was weer geweldig mooi.
Toen wij in Panormitis waren, werd er ook een jongetje gedoopt.Wat een feest maken ze daarvan, ongelofelijk. Bij de ingang staan ze al klaar, om de ''blote westerse'' vrouwen, te voorzien van doeken, om om te slaan.
Als de boot verder vaart naar Symi-stad, weet je niet wat je ziet, net een Anton Pieck-tekening, de huizen, zo mooi en hele andere kleuren, geel, oker en lichtrood en bruin. Wij hebben vanuit de Mandrakihaven naar Symi, 2 uur gevaren en terug idem dito.

De strijk is klaar....pffhhh, maandag mag ik weer 1800 leerlingen begroeten en dan begint het feest weer.

Ik heb ook al het forum van Conny en Harm bezocht en las ook dat bericht. Op het vliegveld was het op de heen- en terugreis ontzettend druk!!
Ik vond, dat het aantal bezoekers in de Oude Stad, gelijk was, aan dat van het vorig jaar. Je merkte wel, als er een boot was aangekomen met dagjesmensen. Opvallend vonden wij het grote aantal Israeliers en Russen, die op Rhodos waren.

Groetjes, Marleen smiles smiles


P.S. Paul is al op verschillende sites aan het kijken, om de vakantie voor 2011 zo spoedig mogelijk te boeken biggrin biggrin
28 juli 2013 de 7de keer naar RHODOS!
Wat een heerlijk virus !

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: Weer terug !!

Bericht door Rhodosfan » za sep 04, 2010 9:06 pm

Marleen schreef:Hoi, Frans,

Wat is het daar toch heerlijk, he.
We hebben zelfs al een vaste tafel, nummer 6, vooraan, als we kwamen,was hij alvast gereserveerd.


Groetjes, Marleen smiles smiles



Hoi Marleen.

Jullie zijn echt niet de enige smiles smiles smiles

Afbeelding

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Marleen
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1629
Lid geworden op: za mei 05, 2007 2:00 pm

Re: Weer terug !!

Bericht door Marleen » za sep 04, 2010 9:37 pm

Hoi, Frans,

Jaaaaaa.......dat hadden ze al verteld, ha,ha,
Vlgs. mij komen daar veel ''stamgasten'', er waren vaak tafeltjes gereserveerd.
Costas vroeg nog, of ik jullie kende. Hij vond het heel frappant te horen, dat dit niet zo was en dat we ( pakweg, maar 25 km ) van elkaar vandaan wonen.
Zo, zie je maar, wat de wereld klein is.


groetjes, Marleen smiles smiles smiles
28 juli 2013 de 7de keer naar RHODOS!
Wat een heerlijk virus !

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Re: Weer terug !!

Bericht door rhodosliefhebber » zo sep 05, 2010 7:22 am

Hoi Marleen,

Hebben jullie nooit overwogen om aan de accommodatie een leuke prijs te vragen voor volgend jaar en gewoon losse tickets te boeken? Wij doen dat de laatste jaren steeds zo en ik moet zeggen dat het uitstekend bevalt. Denk niet dat je véél voordeliger uit bent, want dat is niet zo, maar je kunt wel zelf je vlucht uitkiezen. Aangezien er vanaf Schiphol meerdere vluchten gaan, is dat wel makkelijk. Losse tickets voor Rhodos komen beslist binnenkort al op de website van Sunweb en hun prijzen zijn lager dan die van Transavia.
Kun je ook nog niet boeken met een Duitse touroperator?
Succes morgen op school; het zal wel weer even wennen zijn.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Lionne
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1536
Lid geworden op: ma aug 11, 2008 3:43 pm

Re: Weer terug !!

Bericht door Lionne » zo sep 05, 2010 10:11 am

Hoi Marleen,

Dat vind ik leuk, dat je je de moeite hebt genomen om op "supermarktinspectie" te gaan smile smile Daar zullen we zeker t.z.t. gebruik van gaan maken.

Wat betreft de vraag van Annelies :
Hebben jullie nooit overwogen om aan de accommodatie een leuke prijs te vragen voor volgend jaar en gewoon losse tickets te boeken?
Ik kwam van de week per toeval op de site van Ryanair en zag dat ik een retourtje Rhodos kon boeken voor de eerste week van oktober voor 65 euro pp. Dat is nog eens een prijsje he?
Het was wel geen directe vlucht nl. Maastricht-Pisa-Rhodos en er zaten een aantal uurtjes tussen maar wanneer dat geen probleem is en je de tijd hebt ..........dan heb je geluk.

gr razz oetjes Lionne

ps heb je nog bekenden gezien in Rhodos???
Afbeelding

Gebruikersavatar
djdakman
Expert User
Expert User
Berichten: 54
Lid geworden op: wo nov 24, 2004 9:42 pm

Re: Weer terug !!

Bericht door djdakman » di sep 14, 2010 4:45 pm

rhodosliefhebber schreef:Hoi Marleen,

Hebben jullie nooit overwogen om aan de accommodatie een leuke prijs te vragen voor volgend jaar en gewoon losse tickets te boeken? Wij doen dat de laatste jaren steeds zo en ik moet zeggen dat het uitstekend bevalt. Denk niet dat je véél voordeliger uit bent, want dat is niet zo, maar je kunt wel zelf je vlucht uitkiezen. Aangezien er vanaf Schiphol meerdere vluchten gaan, is dat wel makkelijk. Losse tickets voor Rhodos komen beslist binnenkort al op de website van Sunweb en hun prijzen zijn lager dan die van Transavia.
Kun je ook nog niet boeken met een Duitse touroperator?
Succes morgen op school; het zal wel weer even wennen zijn.

Groetjes,

Annelies


Dit doen wij tegenwoordig ook en dat kan inderdaad heel veel € schelen , in ons geval 900€ biggrin

Gebruikersavatar
Lionne
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1536
Lid geworden op: ma aug 11, 2008 3:43 pm

Re: Weer terug !!

Bericht door Lionne » di sep 14, 2010 7:35 pm

Waar boeken jullie dan bijvoorbeeld en wanneer want dat is wel een hééél groot verschil? surprised surprised
gr. Lionne
Afbeelding

Gebruikersavatar
Marleen
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1629
Lid geworden op: za mei 05, 2007 2:00 pm

Re: Weer terug !!

Bericht door Marleen » di sep 14, 2010 8:59 pm

Hoi, Lionne,

Het forum deed even raar bij mij, vandaar dat je even hebt moeten wachten op antwoord.
Ik zat in het vliegtuig, toen van achteren iemand op mijn rug tikte................jaaaaa, een leerling van school, waarvan ik niet wist, dat hij ook naar Rhodos ging met zijn ouders. Ik heb hem nog een informatieboekje geleend ( ze gingen de eerste keer ), dat heeft hij me vorige week keurig teruggegeven.

We liepen op een avond door de Oude Stad, hoor ik opeens : Nee, he, Bernardinuscollege in Griekenland !
Nou, Lionne, ik dacht, dat ik door de grond ging........weer een leerling. Zij vond dit wel zo apart, dat haar zus ALLES gefilmd heeft.
Kun je je het voorstellen??
Na wat heen en weer gepraat en gelach, had ze me nog een prettige vakantie gewenst EN belooft het filmpje NIET op Youtube te zetten lols lols

Donderdag vertrekt mijn broer de eerste keer naar Rhodos en hij gaat eten bij Rustico.
Ik heb hem foto,s meegegeven van de ''crew'' meegegeven, zullen ze leuk vinden lols lols lols


Groetjes, Marleen smiles smiles
28 juli 2013 de 7de keer naar RHODOS!
Wat een heerlijk virus !

Gebruikersavatar
djdakman
Expert User
Expert User
Berichten: 54
Lid geworden op: wo nov 24, 2004 9:42 pm

Re: Weer terug !!

Bericht door djdakman » wo sep 15, 2010 11:09 am

Lionne schreef:Waar boeken jullie dan bijvoorbeeld en wanneer want dat is wel een hééél groot verschil? surprised surprised
gr. Lionne



De vliegtickets bij transavia 785€ p.p dit jaar ,het verschil zit hem in het hotel denk ik , we zitten altijd in het rodos-palace hotel in ixia waar we zo ongeveer de vip status bereikt hebben en daardoor gewoon bijzonder "goedkoop" kunnen verblijven .
Op een totaal prijs van 3100€ van het reisbureau waren we dit jaar 2160 € kwijt door alles zelf te boeken ....

Gebruikersavatar
Lionne
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1536
Lid geworden op: ma aug 11, 2008 3:43 pm

Re: Weer terug !!

Bericht door Lionne » wo sep 15, 2010 7:26 pm

Hoi Marleen, razz

Het was wel te verwachten dat je hier of daar iemand zou tegenkomen, maar in het buitenland is dat toch altijd een rare gewaarwording he? Ik heb het zelf ook al meegemaakt in Frankrijk en in Italië. Zo klein is de wereld dan toch razz !!

Ik ben benieuwd of je broer net zo enthousiast is als jij. Zou je zeker stiekem in zijn koffer willen kruipen he? Ik kan me dat best voorstellen. Ik ben ook al weer aan't popelen om te gaan. rolleyes Maar ja, we zullen nog even moeten wachten....over een paar weken staan de prijzen er weer op Heerlijk om dan weer te gaan zoeken. Ik hoop dat we weer in mei kunnen gaan lols

groetjes Lionne smiles smiles
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lionne
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1536
Lid geworden op: ma aug 11, 2008 3:43 pm

Re: Weer terug !!

Bericht door Lionne » wo sep 15, 2010 7:32 pm

Hee djdakman,

Dat zijn stevige prijzen surprised , het loont inderdaad de moeite om even te shoppen voordat je boekt. Wij gaan altijd in mei, dan zijn die verschillen niet zóóó groot, maar toch....met wat je goedkoper uit bent kun je andere leuke dingen doen nietwaar??. smiles smiles

gr. Lionne
Afbeelding

Mattijs
Professionele User
Professionele User
Berichten: 38
Lid geworden op: vr jun 18, 2010 10:04 am

Re: Weer terug !!

Bericht door Mattijs » do sep 16, 2010 8:45 am

Wij zijn nu al heel lang terug, zoals jullie weten van mijn weblog, maar ik verlang echt terug naar Rhodos....

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: Weer terug !!

Bericht door Rhodosfan » do sep 16, 2010 11:13 am

Mattijs schreef:Wij zijn nu al heel lang terug, zoals jullie weten van mijn weblog, maar ik verlang echt terug naar Rhodos....


Hoi Mattijs,

Welkom in de kring van de "Virusdragers" razz smiles

gr, Frans
Afbeelding

marc1201
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 288
Lid geworden op: ma mei 03, 2010 8:17 pm

Re: Weer terug !!

Bericht door marc1201 » do sep 16, 2010 10:20 pm

Rhodosfan schreef:
Mattijs schreef:Wij zijn nu al heel lang terug, zoals jullie weten van mijn weblog, maar ik verlang echt terug naar Rhodos....


Hoi Mattijs,

Welkom in de kring van de "Virusdragers" razz smiles

gr, Frans

Hehehe frans,zo kun je het noemen ja....Ben nog maar 5 weken terug en kijk er al naar uit om weer te boeken..
Groetjes,
Marc

Gebruikersavatar
Marleen
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1629
Lid geworden op: za mei 05, 2007 2:00 pm

Re: Weer terug !!

Bericht door Marleen » vr sep 17, 2010 10:03 pm

Hoi,



IK OOOOOOOOOOOOOOOOK x9 w1 w1 w1

Groetjes, Marleen smiles smiles
28 juli 2013 de 7de keer naar RHODOS!
Wat een heerlijk virus !

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Re: Weer terug !!

Bericht door rhodosliefhebber » zo sep 19, 2010 4:20 pm

Hoi allemaal,

Ik zal het nog mooier maken. Wij zijn ongeveer 2 1/2 uur terug en ik zou wel terug willen kruipen. Wat is het hier koud zeg.
Wij hebben uiteraard genoten van alle lieve mensen, het prachtige Rhodos en de heerlijke temperatuur (27 graden). Het hoogtepunt van de vakantie was wel de doop op Symi. Heel erg leuk om meegemaakt te hebben en erg bijzonder.
De wasmachine draait hier inmiddels en ik ga mij binnenkort ook maar weer eens in de tickets verdiepen.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Lionne
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1536
Lid geworden op: ma aug 11, 2008 3:43 pm

Re: Weer terug !!

Bericht door Lionne » zo sep 19, 2010 5:37 pm

Hoi Annelies, smile

welkom thuis in ons koude kikkerland, houd de warme herinneringen en het vakantiegevoel maar lekker lang vast, want het wordt een lange winter........ x9

groetjes Lionne
smile
Afbeelding

Gebruikersavatar
Marleen
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1629
Lid geworden op: za mei 05, 2007 2:00 pm

Re: Weer terug !!

Bericht door Marleen » zo sep 19, 2010 7:11 pm

Hoi, Annelies,

Al weer terug ????
Jeetje, wat gaat dat SNEL.

Mooi, he, Symi.....wij vonden het in ieder geval schitterend.

Mijn broer zit nu in Rhodos de eerste keer, 10 dagen, ik ben benieuwd hoe hij het vindt.

Succes met strijken rolleyes rolleyes
Nog heerlijk even NAGENIETEN biggrin biggrin

Groetjes, Marleen smiles smiles
28 juli 2013 de 7de keer naar RHODOS!
Wat een heerlijk virus !

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: Weer terug !!

Bericht door Rhodosfan » ma sep 20, 2010 6:50 am

Hoi Annelies,

Welkom back en geniet nog maar lang na van " ons eiland " razz razz razz

gr, Frans
Afbeelding

Plaats reactie